heemensen.
ik ben al een tijdje op zoek naar een tool. Ik wil een programma waarmee ik kan zien welke registervermeldingen en/of instellingen niet origineel(standaard) zijn. weten jullie er een?
09 februari 2008 13:27
nickk
[quote=102878]Ik snap je niet helemaal ^o), een programma die het register controleert op standaard vermeldingen?
09 februari 2008 13:28
blacksorcerer
Het hele register vergelijken? Ik neem aan dat het je om bepaalde tweaks gaat, waarvan je wil zien of die zo staan?
Misschien kun je dus uitleggen wat je precies wil vergelijken en waarom dat niet handmatig kan
09 februari 2008 13:30
unknown
@wesleysneijder nee n?t andersom(a) een programma die het register controleerd op niet-standaard vermeldingen
09 februari 2008 13:30
zone
Gaat dat niet met ccleaner?
09 februari 2008 13:32
unknown
nou het gaat mij erom, ik heb al een account van 3 jaar oud ofzo. Die account staat helemaal volgeladen met troep en tweaks, dus ik wil mijn account weer even zo standaard mogelijk hebben. Ik kan de account wel verwijderen om een nieuwe aan te maken, maar dan ben ik ook veel spul kwijt en dat is niet de bedoeling. Dus ik ben opzoek naar een tool, die het register afzoekt naar vermeldingen die gewijzigd zijn/ of die er niet in horen. Wel wil ik de mogelijkheid hebben om zelf die keys te bekyken, dus het programma mag ze niet zomaar opzoeken en meteen verwyderen of wijzigen. ik hoop dat het nu duidelijk is ;)
09 februari 2008 13:40
simon8400
Is niet direct nodig toch? Draai gewoon een registry scan en bekijk de incorrecte sleutels.
Sorry, RegSeeker Freeware, Easy to use naar mijn mening. TweakNow RegCleaner Tevens zeer handig programma en Freeware.
Een degelijke register cleaner zit ook ingewerkt bij Tweak Pakketten zoals ASO en TuneUp.
Tevens is Registry Mechanic waar Zone naar verwijst een goed programma, maar Shareware. Softpedia Registry Cleaners
09 februari 2008 15:22
blacksorcerer
Ik kreeg laatst van iemand een progje genaamd "PC Booster 2008", welke ook een tab heeft die een hoop tweaks aangeeft (of ze wel of niet aanstaan op jouw systeem) die je vervolgens zelf kunt in of uitschakelen.
Weet niet of er ook een trial van is, maar misschien vindt je op download.com wat anderen (daar zie ik wel PC Booster 5, weet niet of dat hetzelfde of een voorganger ervan is, je kan het eens proberen). Maar volgens mij zijn er ook wel meerdere progs die dat doen, alleen is het probleem dat geen van die progs ?lle tweaks dekken.
09 februari 2008 15:26
unknown
oke, thanks allemaal ik heb nu programma's waarmee het moet gaan lukken! ;)