Ik heb Vista Inspirat geprobeerd, maar ik wil al die andere rotzooi niet. Het liefst zou ik alleen deze soort van taakbalk en de cursor willen hebben. De cursor heb ik nu, was niet zo moeilijk te rippen van Vista zelf, maar die taakbalk gaat niet echt..
Is er een of andere manier dat ik deze taakbalk kan krijgen voor XP? Het liefst los want ik hoef geen andere rotzooi ;) Zou ook gewoon het MCE thema willen houden ;)
Alvast bedankt!
14 februari 2008 16:27
nickk
Soemie, wat ik heb is het zelfde probleem ik zoek me ook suf op internet. Maar volgens mij kan dat niet op xp, maar ik weet het niet zeker. Net zoals jouw heb ik ook de cursurs en ik heb ook al de icons..:P
14 februari 2008 16:31
Account verwijderd
De icons vind ik persoonlijk niet zo mooi :P Dus die hoef ik niet..
Ja het kan wel, want ik hem wel al op xp gehad maar hij zat ingebakken in een Vista thema. En dat wil ik weer niet hebben :P
14 februari 2008 16:33
nickk
Okay, Soemie ik zal even verder neuzen..:P
14 februari 2008 16:35
Account verwijderd
Weet jij misschien hoe dat ding heet? (A)
Want nu heb ik zowieso geen idee waarop in moet zoeken.. :|
14 februari 2008 16:36
blingking
-edit0-
link removed
verkeerde progje xD
14 februari 2008 16:37
Account verwijderd
Hmm nee dat is om de taakbalk onder doorzichtig te maken, ik zei dat het een taakbalk was. Maar volgens mij heet dat niet zo, dat ding wat in de startpost op het plaatje staat. Geen idee hoe het heet, maar I want it for XP.. (A)
Iig bedankt ;)
14 februari 2008 16:40
nickk
Ik weet het ook niet precies, ik had iets en dan werkt het hele venster doorzichtig..
Zoals SImon8400 aangeeft zijn er programma's die dat kunnen doen voor je, en daar ontkom je nou eenmaal niet aan, aangezien XP die transparency niet vanzelf al ondersteund in de vorm van een gewoon stijlbestand.
Edit: topicstart was wat verwarrend i.v.m de benamingen i.c.m. de image. Als je echt alleen dat ding wil kan het heel misschien wel met een stijl, maar ik denk dat je die dan zelf moet gaan maken (a)
14 februari 2008 17:55
simon8400
Wel, wat is dat ding? Ik ben niet helemaal mee vrees ik...
Je favorieten bar?
Mogelijk.
De stijl waarin Vista z'n mappen weergeeft? (Mijn Computer -->...)
Mogelijk.
De transparante borders in de taakbalk?
Mogelijk.
14 februari 2008 20:21
denschwartenruiter
Hoi
Deze stijl krijg je niet in XP, omdat deze een totaal andere motor heeft als Vista. Om een zogenaamde transparante border in XP te verkrijgen, moet je het [gratis] progje "treu transparency" op de site van christal XP downloaden. Hier vindt je nog veel meer leuke spullen voor nop.
Succes and Greetzzzzzzz
14 februari 2008 21:36
blacksorcerer
Zie de edit in mijn vorige post Denschwartenruiter, ik kwam er kort na mijn post achter dat het hem niet om dat transparante ging, maar die blauwe balk voor bepaalde taken (tenminste zo kan ik nu opmaken, hopelijk kan de TS het ook in zijn topicstart wat duidelijker maken ;))
14 februari 2008 22:06
Account verwijderd
[quote=103196]
En hoe doe je dat allemaal dan?
Die Styler van je vorige post gaf bij mij een error, dus dat gaat heel moeilijk worden om die te gebruiken..
15 februari 2008 08:01
simon8400
Ik zal je even pmen met een tutorial waaraan ik werk, misschien kun je daar iets uithalen.
Om de Favorieten bar in XP te hebben, moet je gebruik maken van het programma FindExer.
Nadat je FindExer hebt gedownload, dien je deze dezelfde effecten te geven als deze van Vista.
De stijl waarin Vista z'n mappen weergeeft in XP hebben is mogelijk met QTAddressBar.
Transparante borders met een WB Skin.
Balk wat jij vraagt is mogelijk met Styler.
Post a.u.b. even de error.
15 februari 2008 12:47
Account verwijderd
Hij werkt nu wel, maar ik ben niet zo onder de indruk van die styler.
Hij gooit je hele explorer door elkaar, en hij doet niet echt alles wat de vista toolbar doet zoals deze in de skins doet (dus wel in XP zou dit moeten werken). Ik krijg alleen maar te zien of ik tumbnails ect. wil maar ik wil hem graag zoals in vista hebben zodat je muziek ect. eruit kan opstarten..