Ik zat gister lekker muziek te draaien, tot ik op een gegeven moment me boxen op blies :P
En nu wil ik graag nieuwe boxen/surround set.
Zouden jullie mij daarmee willen helpen?
De "eisen" :P
meer als 75 watt
Mooi uiterlijk.
Subwoofer.
5.1 (als er een paar mooie van 7.1 tussen zitten zal ik wel een nieuwe geluidskaart kopen :P )
Onder de 200 Euro :P
Dit zijn weer van die vragen die door iedereen anders beoordeeld kan gaan worden.
Uiteraard is het handig om een mening van een ander te vragen.
Ik kan nu geen antwoord op jou vraag geven, wat ik wel kan is jou een tip meegeven door eens op een site als b.v. [url]http://www.kieskeurig.nl[/url] te kijken en daar eens onderzoek doen naar verschillende speakers.
Het blijft natuurlijk een gehele eigen keuze.
Wat misschien nog handiger is door gewoon naar de PC-winkel te gaan met b.v. een eigen muziek-cd, en daar eens vragen of die afgespeeld kan worden en dan enkele speakers te laten horen, waaronder jou keuze.
Dit lijkt mij de beste oplossing hiervoor en je weet precies wat je hebt.
Succes met je keuze.
16 februari 2008 11:21
xp 2
Ik heb een creative inspire T6100, 5.1, 76 Watt :p
Ben er heel tevreden over
16 februari 2008 17:13
stephan90
Waarom meteen zo duur? Voor zo'n 65 euro heb je ook al een goeie surround sound.
Wat dacht je van een Logitech X-530
M'n neef heeft deze set ook, en er komt een super geluid uit. Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn he
16 februari 2008 18:54
keitaro
De logitech X540 is ook een leuk setje voor weinig geld. Kleine 90 euro voor een 70 watt speaker setje.
Persoonlijk pak ik dan liever iets wat thx gecertificeerd is. Destijds wilde ik een nieuw boxen setje voor weinig geld en heb ik toen de Logitech Z2300 (kleine broertje van de z5500) gekocht. 2.1 met totaal 400 watt voor 150 euro.
50 euro onder de prijs categorie en 5 x zoveel aan watt. + thx gecertificeerd. Boxen 100% en geluid nog steeds zuiver (op analoge lijn). Vind het zelf zeer fijn setje.
De G51 vind ik dan zijn geld weer niet waard. 200 euro voor een 5.1 set (die er overigens niet uitziet... die center speaker o.O) die niet hoger komt dan een piek watt van 310. Als je perse 5.1 moet hebben valt er mee te leven. Maar ik verkies zelf liever voor een 2.1 z2300 dan voor een 5.1 g51.
16 februari 2008 22:55
koenh
het gaat mij eigenlijk om dat die boxen gigantisch hard gaan, zodat je het 3 straaten verder nog kunt horen :P
16 februari 2008 23:12
lbjornl
[quote=103427]
Ik zou zeggen koop middelmatig en zet dan alle ramen en deuren open :p.
16 februari 2008 23:59
bj farmore
Koop dan gewoon dit setje 2 keer? dan heb je een paar discoboxen . Die zijn wat meer gemaakt om wat domweg harde bas te geven dan geluidskwaliteit.. en dan heb je er 4 in totaal om surround te zetten en heb je nog 100 euro over om nog een beetje versterker er bij te kopen. Als het toch om gewoon hard gaat...
17 februari 2008 00:09
koenh
ja niet om gewoon hard :P
ze moeten hard gaan en mooi geluid geven :P
17 februari 2008 00:11
bj farmore
Dan moet je ook niet zeggen dat het je om hard gaat:P...