Ik heb 2 weken geleden een dualboot xp en xp (allebei home) op mijn computer gezet.
De 1ste stond er al een half jaar op, en ik wou vandaag aan de slag met die andere,
en nu zegt hij bij het activatie scherm (sleutel onder in je taakbalk), dat de licentiecode te vaak gebruikt is.
Dit vind ik vreemd, want ik gebruik hem alleen maar op deze pc :S
Hoe kan ik dat oplossen??
17 februari 2008 11:32
rubenus
Dat heb ik ook wel eens gehad (A)
Je kunt gewoon MS bellen, en dan moet je die code in je activatiescherm invoeren. Dan krijg je een melding dat hij hem niet wil accepteren, en dan wordt je doorverbonden met een MS medewerker. Dan vraagt de medewerker of je hardware verwisseld hebt, en of je op meerdere pc's dezelfde licentie gebruikt. Als je de vragen "goed" beantwoordt hebt, krijg je de activatiecode.
17 februari 2008 11:39
xp 2
Effe M$ belle, ze lossen het wel voor je op ;)
EDIT: Ruben was me voor :p
17 februari 2008 11:39
koenh
Ja :P hebben die geen weekend dan??
en wat is het nummer :P
17 februari 2008 11:43
lbjornl
+32 2 503 31 13 deze is wel van MS belgi
17 februari 2008 11:45
erwin_w
Als het goed is wordt het nummer vermeld als je Windows telefonisch wilt laten activeren.
Je zal dacht ik nederland / belgi? moeten selecteren en dan komt het nummer vanzelf te voorschijn.
Mocht het vandaag niet lukken (omdat ze weekend hebben) dan even wachten tot morgen.
17 februari 2008 11:45
koenh
heb ik veel aan :P
zal wel effe zoeken op de microsofto site :p
Iedergeval bedankt allemaalvoor de uistekende 'service' :P
Ps. ik post zometeen of microsoft de telefoon wel opneemt :p
17 februari 2008 11:46
xp 2
Bel Bill dan uit zn bed :p
Het nummer weet ik niet zo dadelijk te vinde :p
17 februari 2008 11:46
koenh
haha :P
Nog een probleem, kan dat activatie scherm niet meer vinden XD dat sleuteltje is weg :P
17 februari 2008 11:51
erwin_w
Die zal vast nog wel terugkomen als die al reeds verschenen is.