-
zebez
Hallo,
Mijn laptop toetsenbord, denkt, zeg maar dat die cijfers, (kader waar num lock) enzo ook zit op het toetsenbord zitten, dus als ik bv de L intik krijg ik de 3 te zien en bij K krijg ik dan 2 enzo....
Ik snap er nix van.
Suggesties?
--------------------
mvg. Chris.
24 februari 2008 15:46
-
knarf
verkeerde toetsenbord instellingen
, zet hem is op nederlands
24 februari 2008 15:47
-
chiel90
nee, ik weet wat je probleem is (8eraf zal je der om lachen :P)
je heb gewoon numlock anstaan!
ik zal je ff uitlegge... alle toetsen waar een blauwtekentje staat, kan je dat tekentje activeren door de (ook blauwe) Fn knop in te drukken. Meestal zit deze HELEMAAL linksonderaan het toetsenbord. En numlock zit Rechtsbovenaan, naast Delete (bij mij) dus de 2de van rechts. Het enige wat je hoeft te doen is Fn indrukken, en dan numlock (num lcok is de blauwe tekst op de normale "Insert" toets... althans.. bij mij)
khoop dat je er wat aan heb
24 februari 2008 16:03
-
arjan_sa
Nee, dat is niet zo wat Knarf zegt..
Waarschijnlijk staat numlock aan, die kan je aanzetten met het (blauwe) knopje [FN]+Numlock, Die Numlock is waarschijnlijk ook een ander knopje. Dus zoek naar dat knopje op je toetsenbord..
Iig, dat is zo bij mij Hp Pavilion.
Kijk ook of je lampjes hebt die aanduiden of je Capslock/Numlock aan staat.
Maar iig, heb je op je lapot toetsenbord blauwe nummertjes (dus op de L een 3, en op de K een 2.)
Als ik het goed heb dan zie jij deze knoppen:
L=3
K=2
J=1
U=4
I=5, enzovoorts
24 februari 2008 16:04
-
chiel90
hahahaha, lol ik was alleen een minuut eerder :P
24 februari 2008 16:30
-
arjan_sa
tja.. same time posts ook..:|
24 februari 2008 16:41
-
zebez
Hallo,
Heeeeeeel erg bedankt, en ja ik wist niet wat me overkwam... ik was ram wanhopig en had de laptop bijna het raaam uitgegooit..
----------------------
mvg. Chris
24 februari 2008 16:49
-
blacksorcerer
Als het goed is staat zoiets ook gewoon in een van de boekjes bij je laptop uitgelegd (alle Fn toetsen).
[color=blue]Topiclock.[/color]
24 februari 2008 17:18