Muziek automatisch laten stopen
februari 2008
-
amahlhallo is er een programma die muziek laat stoppen als je een kwatier of half uurtje ofso je muis niet meer beweegt ?:P ik vergeet namelijk savonds vaak me muziek uit te zette :P en dat vinde ze niet so leuk hier :P25 februari 2008 18:11
-
masterwillemsje vergeet je muziek uit te zetten? je hoort het toch? ik had ff snel gezocht maar kan niet echt iets vinden, ook geen plugins voor foobar25 februari 2008 18:19
-
amahlja als je in slaap valt niet meer ;) :P haha25 februari 2008 18:22
-
louwrensstel in dat je pc na een uur ofzo, in stand-by/slaapstand/sluimerstand gaat25 februari 2008 18:31
-
arjan_satoch is er niemand die antwoord geeft op zijn vraag of wel..^o)..
Als je je pc niet nodig hebt, doe dan idd wat louwrens zegt, download je vaak/veel @night?
Dan tja.. er is volgens mij geen programma die dat heeft.. misschein zelf een script maken die ervor zorgt dat wmp.exe afsluit na 30min afwezigheid(geen muisgebruik).. ofzoiets
25 februari 2008 19:41 -
keitaroAmarok heeft zoiets wel... Maar... dat is Linux musicplayer. Op de Windows versie moeten we nog voorlopig wachten.25 februari 2008 19:44
-
amahl[quote=104206] idd maar als ze zelf een vraag hebben moet er binne 2min gereageert worde
en tjah dn zou ik me maar aan moete lere om zelf music af te sluite windows loopt zo ver achter vergleken met linux25 februari 2008 20:17 -
blacksorcererNeem een andere mediaplayer die dat kan, bijvoorbeeld Billy.
?f neem even een leeg mp3 bestand op (of een foutief bestand of lege playlist, maar wat in ieder geval wel standaard door jouw mediaplayer wordt geopend) en laat dan de Windows Taakplanner de taak inplannen op een bepaalde tijd dat de muziek uitmoet. Hij start dan de lege track/playlist en heb je dus geen geluid, maar de rest van je pc draait gewoon door. Hoeft je pc niet door te gaan, gewoon slaapstand tijd inkorten.
Beetje creatief denken en dan kom je er al, of desnoods een andere player downloaden dus26 februari 2008 00:27