Hallo,
Ik heb een Geforce 8800gt gekocht, er is maar een kabel over voor de koeling, dus split ik een andere(ik heb gechecked en die mag) en gebruik ik die wat over is, (morgen splitter halen) maar is 400watt wel genoeg??
Als ik het merk moet geven, zeg het dan :P.
=============================
MVG. Chris.
26 februari 2008 18:33
kevinvn
Vul maar eerst eventjes je hardware profiel in ..;)
26 februari 2008 18:35
zebez
Processor:
AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+, MMX, 3DNow, Overclocked to 3.2GHz (ik wil een AMD athlon X2 Halen)
Memory:
1792MB RAM
Hard Drive:
250GB
Video Card:
RADEON X700 SE, New Videocard: GEFORCE 8800GT
Operating System:
Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
===========
Zo goed?, gwn ff gekopieerd van mijn Xfire profile :P
Hallo,
Ok, maar kunnen jullie me verder helpen met het topic?
mvg. chris
26 februari 2008 19:20
marijn100
[quote=104344]Dat komt vanzelf wel, daar hoef je niet nogmaals om te vragen ;) (nu heb ik het gevoel dat ik hier iij mod ben :P)
26 februari 2008 21:49
masterwillems
@ ZEbez nee nog niet, welk merk voeding heb je? sweex verschilt namelijk nogal van coolermaster of corsair
26 februari 2008 22:09
blacksorcerer
Je kan beter zelf in je topicstart al zoveel mogelijk info geven (over je systeem en dus vooral ook je voeding, waar een sticker met een tabelletje opzit) en te vertellen of je zelf al moeite hebt gedaan dit te zoeken (zoals dus in de regels staat).
Het zal dus inderdaad echt van je voeding liggen of het wel of niet gaat en dan niet alleen het merk,maar ook het aantal +12v rails je voeding heeft en hoeveel amp?re die kunnen trekken (zie tabelletje op de sticker op je voeding).
Zie ook dit zeer recent en actief topic hier op TW, waarin ik in mijn posts ook al meer heb gezet erover, inclusief een link waarin ook het stroomverbruik van de 8800GT staat.
Hallo,
Nou, ik heb een hulplijn gebelt van de winkel, en vertelde mij dat ik die gewoon met ??n kabel aan de voeding moest aansluiten, nu doet ie het goed, ik kan BV. Call of duty 4 op max spelen.
en heeft een temperatuur van rond de: 45 graden tot 60 graden.
Wat ik nog wil weten, is of dat de juiste temperatuur is, want hij loopt wel goed enzo, maar ik wil niet dat ie al na een half jaar kapot ofzo is.
Bedankt voor de snelle reacties.
---------------------------------------------
MVG. Chris.
01 maart 2008 11:36
arjan_sa
de temp is dik in orde;). In de handleiding staat wel hoe warm hij ongeveer mag worden, maar volgens mij is dit wel goed hoor:). Redelijk koud misschien zelfs voor een graka(A)