[quote=104439]
[offtopic]Ik heb zo'n vermoeden dat je niet hebt gezocht ..:p[/offtopic]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post is geen nuttige bijdrage![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
27 februari 2008 16:33
dvf
ik heb wel gezocht ben al de hele namiddag bezig michelvandijk
27 februari 2008 16:49
erwin_w
Dvf,
Op de site http://www.messageboard.nl/ kan je een online forum maken, het wordt volledig in het nederlands uitgelegd.
Alle mogelijke opties zitten er bij en je kan er veel aan aanpassen.
Neem daar eens een kijkje.
Dit is dus een forum die bij een ander is ongebracht en hoef je zelf nergens te plaatsen, even een leuke url er aan koppelen en voila, klaar is je forum.
Succes
Edit, met google heb ik gezocht op 'forum maken' en als je eens wist hoeveel hits er naar voren komen.
27 februari 2008 16:51
dvf
maar ik heb momenteel zou een website da je via een link moet doen maar zou graag een op mijn website zetten
27 februari 2008 16:54
erwin_w
Je zou gebruik kunnen maken van een iFrame in je website, dan laat je dit forum gewoon verschijnen in je eigen pagina en je hoeft het forum niet op een eigen server te plaatsen.
27 februari 2008 17:56
keitaro
[quote=104463]
Door naar een boeken winkel te gaan en het boek: websites voor dummies aan te schaffen...
Zeg dvf, ben jij nu gewoon te lui om zelf te zoeken of ben je gewoon zo'n profiteur?
[url]http://www.google.com/help/basics.html[/url]
27 februari 2008 18:18
dvf
nee, ik wil gewoon zeker zijn da goed is
daarom vraag ik da
27 februari 2008 18:19
erwin_w
[quote]hoe doe je da Erwin_w[/quote]
uhh......goed?
Nu serieus, ik weet natuurlijk niet welk programma je gebruikt maar er zal vast wel in de help-functie staan hoe je een iFrame moet maken en anders bied Google je een helpende hand.
Dit kan namelijk per programma verschillen en ik heb net niet al die informatie in mij hoofd zitten.
Kijk anders eens bij bestaande website die een iFrame gebruiken en bekijk in de bron-code hoe ze dat gedaan hebben
27 februari 2008 18:20
dvf
Erwin_w merci het is mij gelukt ga het nu op de site zetten
www.pciweb.eu
27 februari 2008 18:22
keitaro
[offtopic]@ Erwin.
Ondanks dat je Mod wordt per 1 maart... wij gaan NIET dingen voor kauwen voor anderen.
Je hebt gezegt dat dit mogelijk is via een iFrame. Dan gaat DvF maar kijken hoe die met iFrames moet gaan werken. Wij zijn hier om problemen op te lossen... niet andersmans meuk voor te kauwen.
Als die na tijdje met iFrames gewerkt te hebben er niet uitkomt opent die daar maar weer nieuw topic voor.
nvm... Erwin had het zelf al geregeld (a)
[/offtopic]
27 februari 2008 18:22
dvf
??
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] voortaan graag minder nutteloze posts als deze. regels[/color][/size]
27 februari 2008 18:45
luccey
[offtopic] WTF, wat een reactie! Dit zijn we niet echt gewend op TW. Door alleen "??" word je ook niet echt wijzer Dvf. Je krijgt alleen maar vervelende reacties naar je toe. Stuur de volgende keer gewoon een PM naar de gene waar je reactie is toe gericht. :O[/offtopic]
@Dvf: Heb je nou al op Google gezocht naar iFrames? (A) Of is dit je ook te veel werk? ;S
27 februari 2008 18:50
dvf
nee spijtig genoeg heb ik da via google de code gevonden
dus ik ben nie zou lui da jullie denken ?
27 februari 2008 18:51
erwin_w
[quote=104474]
[offtopic]@Keitaro.
Ik was ook niet van plan om tekst en uitleg te gaan geven terwijl dit makkelijk zelf op te zoeken is.
De aanzet heb ik gegeven en de rest is aan hem.
Jou vermelding was mij al zo helder als wat maar geldt niet alleen voor Mods en Admins maar voor iedereen. [/offtopic]
27 februari 2008 19:04
blacksorcerer
Volgens mij gaat dit topic nergens meer naartoe...
[quote=104487] Ma wel ? beetje lui me type en leestekens/hoofdletters? ;)
Bezoek eens [url]http://forum.pagina.nl[/url] en bekijkde forum software om zelf een forum te maken. Wil je het helem??l zelf maken, volg dan (online) cursus HTML en PHP als je dat nog niet kent en de rest kan je zelf wel bedenken.
De volgende keer toch echt zelf even wat beter zoeken en denk er ook aanwat engelse termen te gebruiken, helpt meestal ook nog.