dit is mijn setup:
asus A7V400-MX moederboard
amd sempron(tm) 3000+
kloksnelheid: 1,99 GHz en 512 mb geheugen
windows profesional sp2 service pak 2002
Ik had een onboard-videokaart in me pc zittem, dus zetten ik een andere videokaart in mijn moederboard. Ik heb de instellingen in de bios veranderd door AGP display switch op auto te zetten, en init display firts. op agp te zetten.
Toen heb ik de instelingen opgeslagen en ben uit het bios gegaan. De pc afgesloten en de kabel van het beeldscherm aangesloten op videokaart.
De pc doe ik weer aan en hij starten op met asus a7v400mx afbeelding, dan komt xp opstartscherm er voor met de zandloper maar de pc start weer opieuw op.
Ik kan verder wel in de bios komen, en in het menu of ik veilige modus wil opstarten, maar daarna start de pc zichzelf opnieuw op.
die videokaart is een asus v7100 pro
als er iemand een oplossing heeft alvast bedankt voor het reageren da
excuse voor het niet normale AN. hopelijk valt er nu wel wat van de begrijpen
Vr. Gr tie(u)nus
27 februari 2008 17:30
frankvalphen
Ik snap er geen reet van, kan je even punten, komma's en leestekens gebruiken .
27 februari 2008 17:55
arjan_sa
[offtopic] En misschien ook juiste ABN woorden gebruiken? want ik wou en andere (...) kanje beter schrijven als: "want ik wilde een andere (...). Nou ga ik geen zeikerd zijn, maar als je wil dat we je helpen kan je op z'n minst je StartPost een beetje begrijpbaar maken[/offtopic]
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black]Misschien eerst zelf ABN doornemen dan. 'Goede' ABN woorden bestaan namelijk niet.[/color][/size]
27 februari 2008 17:57
xp 2
Heb je wel de juiste drivers?
[size=8][color=red]@Mod: [/color][color=black]Mss zelf even woordenboek doornemen? :p Want ABN bestaat niet meer, het is gewoon AN, die B voor Beschaafd klonk te onbeschaafd naar het schijnt:p[/color][/size]
[size=8]Ok dan, volgens mij is NL en BE hetzelfde, maar ik heb dit tog in een krant in BE gelezen :p[/size]
27 februari 2008 18:40
tieunus
Die kan ik niet instaleren, omdat hij de kaart niet kan vinden.
geeft volgende foutcode aan bij het opstarten van setup: Cannot find ASUS displaycard
27 februari 2008 18:56
arjan_sa
Hmm, dus hij start opnieuw op na een fout. Probeer eens in de bios de functie Restart after Error uit te zetten.
27 februari 2008 19:00
tieunus
mijn fout, hij geeft geen fout aan als ik hem opstart, maar als ik in windows zit met de onboardvideokaart en ik start setup op dan vind die de kaart niet. Als ik hem opstart met de bios instellingen anders, en de videokaart heb aangesloten aan beeldscherm dan blijft die opnieuw opstarten als dat xp logo voor komt. dan na 2 keer komt het scherm met veilige modus etc.
27 februari 2008 19:07
frankvalphen
Kan je hem vinden in apparaatbeheer, verwijder dan de drivers
27 februari 2008 19:34
tieunus
nee, kan die nieuwe niet vinden de. oude wel heb ik de drivers van verwijdert maart dan blijft het zelfe
ik heb een filmpje gemaakt als ik de nieuwe videokaart heb ingesteld en hem opnieuw start http://www.youtube.com/watch?v=88WYtH88ZQ4
27 februari 2008 20:54
lbjornl
Je krijgt een blue screen of death wss heb je de verkeerde drivers geinstalleerd die voor een ander OS zijn bestemd.
27 februari 2008 21:04
tieunus
lijkt me sterk. Die heb het van de asus site gedownload en op de videokaart staat v7100pro. En die heb ik gedownload. aleen kan hem niet insteleren omdat die de kaart niet vind. kan het niet zijn dat er nog een instelling in de bios niet goed staat?
WinXP
Version 56.55 2004/03/09 update
Description ASUS display driver version 56.55 for Win2K and XP.
File Size 14.38 (MBytes)