dus je legt niet goed uit wat je bedoelt.. Voor zover ik je snap werkt je Linksys Usb Adapter niet eens..
Al een andere Usb poort geprobeerd?:P
Drivers ge?nstalleerd? [size=8](als je niet weet welke, dan kijk je ff op je Linksys Usb Adapter en dan zoek je ff het type usb adapter, dat intypen op Linksys site)[/size]
Als je usb adapter erin zit (en ook goed functioneert) moet je naar je wireless internet connectie gaan (rechtsonderin, een Computertje met groene golven). Dubbelklik, en kies je router daaruit. Zoek dan ff naar de eigenschappen, en stel 'm in als Automatisch Aanmelden, ofzo iets dergelijks :P..
28 februari 2008 10:54
frankvalphen
Voortaan wel een goede topicstart posten, want niemand begreep er iets van.
28 februari 2008 10:55
etienne
@ Davy16:
Zie je hoe handig het is als je een fatsoenlijke topicstart post maakt.
28 februari 2008 11:01
davy16
ja,
ik bedoel dat hij niet gevonden word door de poort dus staat hij ook niet bij apparaatbeheer.
compact wireless g usb adaptar
model: wusb54gc
28 februari 2008 11:49
arjan_sa
Ik vroeg niet naar het model.. Ik zei dat je Zelf moest gaan zoeken..
Ik kan niet alles voor je doen..^o)
Waarom zijn sommige mensen zo lui/ignorant.. En als je nou even de moeite zou nemen om je hardware profiel in te vullen!
jij hebt dus deze:
[img]http://www.fine.am/Equipment%20Pictures/Network/Linksys%20WUSB54GC%20big.jpg[/img]
[size=8]Ik erger me nu wel een beetje kapot aan jou[/size]
28 februari 2008 11:53
davy16
zover ben ik ook al geweest maar hij vind de usb zelf niet en dat staat niet op die site hoe hij hem wel gaat vinden!
dus daarom wilde ik een tip van jullie?
heb al gebeld met linksys maar zij wisten het ook niet
28 februari 2008 11:57
arjan_sa
Dus wanneer je je USB erin plugt, geeft je computer geen geluidje van Er is iets in een usb poort gestoken?[size=8](Zo'n standaard inplug geluidje van windows)[/size]
Als linsys het niet weet denk ik niet dat mensen op TW het wel weten, omdat wij niet aan jou pc kunnen frummelen om te kijken wat er nou daadwerkelijk mis is..
Verder valt mij op dat je mijn post niet goed leest Je Hardware profiel is nog steeds niet ingevuld, je hebt geen antwoord gegeven op mijn vragen. .
[size=8] Als je wilt dat ik je nog verder help mag ik op z'n minst verwachten dat je iets meer moeite gaat doen[/size]
28 februari 2008 12:02
davy16
dat is inderdaad het geval dat je geen geluidje krijgt van nieuwe hardware
ik lees jou dingen wel nu;)
28 februari 2008 12:03
arjan_sa
Dan is je usb poort waarschijnlijk kapot.. Of je stick. Werken andere usbsticks (zoals mp3 speler) wel op die USB poort? Zo ja, dan is je Linksys Adapter kapot en mag je een nieuwe claimen als'ie nieuw is:).
Zo niet, dan is je usb poort kapot en tja, dan kan je er niet veel aan doen
[size=8]Alleen lezen is ook niet alles, misschien ook nog proberen uit te voeren;)[/size]
28 februari 2008 12:10
davy16
een mp3 speler werkt via de poorten en de linksys usb werkt in een gewone computer
maar in de laptop vind hij hem niet (heb een print screen)