Ik vind dat je dat wel erg vaak zegt.... Wij proberen je te helpen... en wij doen dit in onze VRIJE tijd...
Er zijn 2 mogelijkheden.
1 Of je doet het met onze support op onze manier.
2 ik flikker het topic dicht en je zoekt je support maar ergens anders
Wij proberen mensen te helpen in onze vrije tijd... Mensen hier zitten op school, zijn op het werk, hebben een gezin... wij zitten niet 24/7 achter het forum om een response tijd te hebben van 4 min....
Dus zeg het maar. Beetje inhouden en afwachten. Of topic lock en je zoekt het maar uit.
28 februari 2008 14:58
arjan_sa
Ik zal maar even zeggen wat ik hiervan vind: 1. Volgens mij is het probleem dat jij iets fouts doet, waar wij niet vanaf weten. Want zo'n fout is gewoon onmogelijk. 2. Ik vind je wel een beetje ongeduldig/zelfs asociaal.. Maar h?, wie ben ik om jou dat te vertellen. 3. Je hebt wel tijd gehad om je avator te veranderen, maar geen tijd om je hardware profiel in te vullen? 4. Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op all mijn vragen..
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Ik snap de irritatie maar laten we het verder ontopic houden, Keitaro heeft al genoeg gezegd lijkt mij...![/color][/size]
[size=8][color=green]Arjan_sa:[/color][color=black] Het was irritatie, maar er staat ook wel wat nuttigs bij hoor:)[/color][/size]
28 februari 2008 15:17
davy16
ja maar ik wil dat hij het gaat doen dus daarom word ik ongeduldig!
28 februari 2008 16:15
erwin_w
Geduld is een schone zaak, en je kan wel zo graag willen dat iets opgelost moet worden (wij willen ook zo graag dat iets opgelost kan worden) maar als de ide?en die wij jou hier bieden niets uithaalt kunnen wij daar ook niets aan doen en je moet dan niet gaan pushen want dat werkt vaak averechts.
Tja, en je kan wel ongeduldig gaan worden maar daar los je het probleem ook niet mee op en is slecht voor je gezondheid.
Ik neem aan dat je alle ide?en die wij jou hebben aangedragen hebt uitgevoerd?
Je kan, en dat is dan wel drastisch, een schone installatie doen van je OS of een bootable versie installeren en kijken of het dan wel werkt.
28 februari 2008 16:38
davy16
hiervoor heeft windows xp prof erop gestaan en toen werkte hij niet en toen geformatteerd en windows xp home erp en werkt weer niet?
er zit ook een lampje op maar die werkt ook niet?
28 februari 2008 16:43
bj farmore
Is het niet een usb-stick die alleen op een usb 2.0 werkt? En wat voor poort heb jij?
1.1 dan kan het zijn dat de wifi-usb te weinig stroom krijgt. Ik dacht namelijk dat 1.1 minder stroom aan een apperaat kan voorzien dan 2.0.
Anders kan het een ander conflict tussen 1.1 en 2.0 zijn.
28 februari 2008 18:30
frankvalphen
probeer is of je evt je usb kunt updaten
28 februari 2008 18:33
davy16
ik kan de usb poort 1.0 of 2.0 niet vinden welke het is van die 2?
usb kon ik niet update en hoefde ook niet volgens de microsoft site
28 februari 2008 18:52
bj farmore
Als je je hardware profiel had ingevuld, zoals arjan_sa al zei. Dan konden we aan de hand van je mobo/type pc er achter komen wat voor poorten het zijn.
En usb is hardwarematig en die kun je niet upgraden. Je zou wel extra 2.0 poorten kunnen toevoegen als je een pci poort oid over hebt.