Zwart scherm
maart 2008
-
bram1994Ik heb last van als ik een programmatje heb gedownload dat mijn hele scherm zwart wordt. Kan iemand mij helpen met dit probleem. Alvast bedankt.03 maart 2008 19:22
-
etienneHet zou fijn zijn als je wat meer informatie geeft:
* op welke pc je dit probleem hebt (en wat hard- en soft-ware informatie)
* om welk programma het gaat...
zie regels03 maart 2008 19:26 -
martensupportJe hebt neem ik aan al een virusscan etc uitgevoerd?03 maart 2008 19:32
-
xp 2Hey naamgenoot :p
Update je videodrivers eens03 maart 2008 20:49 -
Account verwijderdHet grote "Raad maar eens wat er bij mij allemaal aan de hand is" topic.. ^o)
Nouja ik kan niet meer zeggen dan je videokaart, chipset drivers te updaten.. Als je weet hoe dit moet.. Verder is op het einde van een download veel processorkracht nodig om hem over te zetten van het tijdelijk geheugen naar de harde schijf waar je hem wilt opslaan. Dit kan ervoor zorgen dat er een (tijdelijk) zwart beeld komt. Ligt eraan hoe groot de download is en hoe oud je pc is?04 maart 2008 12:02 -
simon8400[offtopic]Voor we weten wat voor programma het is denk ik dat we niet veel kunnen doen voor jou. We hebben meer informatie nodig zoals: Welk programma? enz.[/offtopic]04 maart 2008 12:06
-
bram1994Ik zal het wat duidelijker uitleggen. Het heeft waarschijnlijk met de Software? te maken. En ja ik heb al een virusscan uitgevoerd. Maar als ik een programmatje heb geinstaleerd wordt het scherm gewoon een kleur in dit geval is het zwart. Dat licht eraan welke kleur je gebruikt. Als je dan naar eigenschappen gaat zie ik gewoon de achtergrond die ik anders heb. Maar als ik rechter muisknop op mijn bureaublad klik -> Preogramma's schikken op -> Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen. Dan zie ik wel gewoon mijn oude achtergrond.
Gr. Bram04 maart 2008 14:47 -
frankvalphenHardware profiel invullen s.v.p04 maart 2008 16:44