-
bram1994
Ik heb sinds pas last van een programmatje: DNA het staat bij mij in het configuratiescherm ik weet niet wat ik hier mee moet kent iemand ook dit probleem ik heb het programmatje sinds pas. Bij voorraad dank.
04 maart 2008 14:53
-
blingking
toevallig Bittorrent kort geleden gedownload ?
je kon ook gewoon google raadplegen.. ??
Google dus
04 maart 2008 15:04
-
nickk
Heb je ook een mapje in Programma files staan met DNA? Daarvoor heb je
hier mischien iets aan.
Doe ook even een
virus/malware scan want veel link na Google zegen dat het een
virus is! :O
Mogelijk heb je hier wat aan..^o)
04 maart 2008 15:29
-
irfan
ik heb dat ook, is een downloadversneller voor bestanden, ik geloof voor elk bestand dat je download, het is geen virus
04 maart 2008 15:49
-
nickk
[quote=105187]Heb je in Programma files staan met DNA??, kon ik er niet goed uithalen
04 maart 2008 17:10
-
leviathan
Als je er last van hebt, waarom uninstall je het dan niet gewoon? En als dat niet wilt lukken, laat het dan door een virus/spyware/malware/watdanookware-scan geregeld worden.
04 maart 2008 17:13
-
irfan
Ja, de map DNA is in Program Files aanwezig, je kunt het verwijderen in het conf.scherm
edit: zojuist verwijderd :P ik geloof dat het met PnP te maken heeft, niet de normale downloads
je kunt ook in services de service DNA op handmatig zetten, voor eventuele latere torrent download, scheelt weer opstartbronnen
Ontopic: Heeft de TopicStarter er last van? Leg eens uit
04 maart 2008 17:13
-
bram1994
Dank je wel dit topic is Gesloten !
04 maart 2008 18:30
-
leviathan
Kun je ook nog vermelden wat je nu precies gedaan hebt? Dat kan handig zijn voor mensen met hetzelfde probleem.
En topics sluiten pas als wij dat nodig vinden. Als er gewoon niet meer gepost hoeft te worden kan het topic gewoon in vrede wegzakken. Slotjes zijn alleen voor wat ernstigere situaties.
04 maart 2008 18:45