Naam niet zichtbaar voor mij (WLM).
maart 2008
-
mattnlHai.
Dit zegt genoeg:
Sinds ik een gmail adres heb, lukt het niet om mijn naam zichtbaar te krijgen in msn gesprekken.
Ik verander mijn naam en dan ga ik bijv. praten en dan zie ik mijn oude naam nog staan, maar de persoon met wie ik praat zegt wel dat hij/zij mijn nieuwe naam ziet.
Hoe verhelp ik dit?
[img]http://www.imgdumper.com/file/img/2008/mar/04/thumb/7n4cvm8na2z4bgyrggr53v9jp.jpg[/img]
Als iemand me wil helpen, graag.
Vergelijk mijn naam in het chat-venster met mijn naam in het main WLM venster.
Mijn cache geleegd, dit hoeft dus niet gepost te worden in dit topic.
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] Nogmaals, we willen het forum overzichtelijk houden. Plaatjes zijn er ter ondersteuning van je probleemaanduiding, niet als topic zelf.
Post overzichtelijk gemaakt door Etienne (Admin)[/color][/size]
04 maart 2008 18:04 -
louwrenszal wel een bug wezen, 8.5 heeft er namelijk wel wat:P
kheb last van deze: heb biv 3 mails, ga ze lezen. bijft ie in WLM op 3 staan XD
nog ander idee: nieuwe versie van msg plus downloaden, als je die nog niet hebt.
[offtopic]Tabs kun je verbergen: Extra -> Opties -> Tabs -> Tabs verbergen aanvinken -> OK -> done[/offtopic]04 maart 2008 18:36 -
mattnl[quote=105198]De nieuwste versie heb ik al van MSN + .04 maart 2008 18:52
-
Account verwijderdIk heb dit ook soms, maar dan moet ik m'n naam gewoon nog eens veranderen en dan is het gefixed.
Verder weet ik wel dat dit niets te maken heeft met gmail ;)
BTW Mooi thema, mag ik vragen welke het is? (A)
04 maart 2008 19:30 -
simon8400Zoals Soemie al zei, verander nog eens je naam en dan naar de gewenste nick.
Is al een bug sinds lange tijd, dit komt merendeels omdat je aanvraag naar de MSN server (protocol) niet altijd evengoed doorgezonden wordt. Zelfde principe met berichten dat bijvoorbeeld niet aankomen.04 maart 2008 19:35 -
mattnl[quote=105209]Ik heb hem net vaak genoeg veranderd en nog steeds hetzelfde als eerst.
@Soemie: Wacht even ik zoek hem op, je hebt wel Messenger Plus Live! nodig.
Ah, heb hem al: [url]http://msgpluslive.net/skins/view/41-Zero-G/[/url]04 maart 2008 19:39 -
blacksorcererKan het niet gewoon komen door een bug in die skin of andere extra's (msgplus/patches), i.p.v. door wlm zelf...? (en dat dan i.c.m. gmail adres ipv hotmail/msn/live adres)
Probeer eens al die 'zooi' uit te schakelen, werkt het dan wel (probeer tussendoor ook eens je pc te herstarten :)) zet dat een voor een weer die dingen aan en kijk waar het misgaat. Als je dat ontdenkt hebt, kun je nog gaan kijken of een andere versie (of een beta versie) misschien een oplossing biedt en het wel doet i.c.m. gmail adres.04 maart 2008 20:05 -
mattnl[quote=105212]Ik had vanaf het begin al te kampen met dit probleem (toen ik nog niet msgplus erop had staan) dus daar kan het niet aan liggen.05 maart 2008 21:59
-
erwin_wIk kan niet uit je berichten herleiden of je het volgende idee al had uitgevoerd.
[li]Deinstalleer eens volledig WLM8.5 en MessengerPlus[/li]
[li]Start je pc opnieuw op[/li]
[li]Download opniew WLM 8.5[/li] - Download
(dus niet de versie die je eventueel nog op je schijf hebt staan)[li]Kijk eerst eens of het probleem dan blijft zonder Messengerplus[/li]
[li]Gaat het goed installeer dan Messengerplus[/li] - Download
(dus niet de versie die je eventueel nog op je schijf hebt staan)
Eens checken of dit dan misschien helpt.05 maart 2008 22:13 -
mattnl[quote=105305]Heeft ook niet gewerkt.06 maart 2008 22:03