Programma 'startup' uit configuratiescherm halen
maart 2008
-
nickkGeachte TW'ers,
Een paar dagen geleden heb ik het programma "startup" gedownload omdat mijn pc even moest kijken wat Windows allemaal opstartte, dat ging allemaal maar nu wil ik het programma verwijderen omdat ik mijn pc schoon wil houden, alleen staat het programma niet in Programma Files en in de Softwarelijst.
Het programma werkt wel gewoon via Configuratiescherm, het liefst wil ik hem daar weg hebben, hebben jullie een idee?
Schreenie
[img]http://img411.imageshack.us/img411/6561/naamlooswc1.png[/img]
Edit - Groter Schreenie gemaakt06 maart 2008 13:41 -
erwin_wBeste Wesleysneijder,
Je maakt het je moelijker dan het blijkbaar is en betreft weer een kwestie van zoeken en lezen.
Op de link die je al gaf staat ook precies beschreven hoe deze applicatie verwijderd dient te worden.
Graag voortaan eerst zelf even checken of een dergelijke procedure niet op de website zelf wordt uitgelegd.
Omdat de complete uitleg op hun eigen website wordt beschreven sluit ik deze topic.
[color=blue] topiclock [/color]06 maart 2008 14:01 -
simon8400Om het programma te verwijderen Delete je gewoon de map waarin de Core Components van het betreffende programma inzitten.
Eenmaal je dat gedaan hebt open je regedit via cmd.
Zoek daar naar keys met de naam 'Startup Control Panel' of 'Startup'. Let bij deze stap wel op dat je de juiste reg. keys delete.
Nadat je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd is het enige dat rest van het programma het icoon in het Control Panel.
Deze delete je door je CPL files aan te passen.
06 maart 2008 14:05