Achtergrondafbeelding blijft niet actief na herstart.
maart 2008
-
bram1994Ik heb last van: Als ik een achtergrond kies die pakt ie dan nou dan staat ie mooi op mijn bureaublad. Maar dan start ik mijn pc opnieuw op {Ik gebruik Windows XP 2002 Service pack 2} en dan is mijn scherm mooi ??n kleur waarschijnlijk is het een Software probleem. Heb net ff op google gekeken maar ik kon er niks over vinden, over dit probleem.
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black] Pas a.u.b. even je topic titel aan, dit probleem heeft weinig te maken met Windows Live Fotogalerij en staat los van WLF
zucht...aangezien jij het nog niet gedaan hebt zal ik de topic titel wel aanpassen
[/color][/size]07 maart 2008 13:02 -
erwin_wHet lijkt er op dat je Windows niet helemaal correct functioneert, je hebt al een aantal malen een topic geopend waarbij je veel problemen ondervind met je kleuren.
Zowel bij downloaden, installeren, deinstalleren en nu weer bij het kiezen van een achtergrond.
Is het misschien eens niet verstandiger om Windows opnieuw te gaan installeren, ik krijg het vermoeden dat we anders meer topics over 'gekleurde beelden' krijgen hier.
Had je al eens overwogen om dit eens te gaan doen?
Lijkt mij een verstandigere keuze dan telkens zo'n probleem te hebben (ik had persoonlijk niet zolang gewacht als ik dergelijke problemen zou ondervinden)07 maart 2008 13:12 -
bram1994Erwin. Ik heb het al gevonden07 maart 2008 13:17
-
erwin_wBeste Bram1994,
Wij vinden het fijn om te horen dat je het gevonden hebt maar laat dan ook eens even weten wat het probleem is zodat andere hiervan gebruik kunnen maken indien zij met hetzelfde probleem zitten.
[size=8][color=blue]En even voor de duidelijkheid, ga de volgende keer eerst even zelf wat uitproberen voordat je een topic opent hier op TW, lees de regels nu eens door a.u.b.
Wij vinden het echt niet erg om andere te helpen maar dan moet men zelf er wel genoeg aan gedaan hebben en niet alleen even vermelden van dat google is geraadpleegd, die regel is er makkelijk neer te zetten[/color][/size]07 maart 2008 13:23