WMC Opgenomen Progamma's
maart 2008
-
mattuzIk heb voor mijn moeder een paar progamma's opgenomen met Windows Media Centre (WMC noem ik het even..)
Nu is mijn vraag of ik die bestanden ook op mij computer kan vinden om het dan op bijv een externe-hardeschijf te zetten. Zo ja waar staan die bestanden? De computer beneden is een Windows Vista Premium PC dus daar moet het ook compatelble mee zijn..
Ik heb zelf ook al even gegoogled maar dat levert niet al te veel op het gaat namelijk allemaal over Vista.. ik heb alleen dit kunnen vinden. en daar staat dat het wel kan maar niet hoe..
Dus is dit mogelijk zoja: hoe? :P
Mvg. MattuZ
[size=8]EDIT: url fix[/size]
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] url fix 2 :-) [/color][/size]10 maart 2008 22:19 -
blacksorcererEngelse zoekopdracht in Google, eerste result:
[google=media+center+where+find+recorded]11 maart 2008 17:52 -
louwrensde map delen, waar WMC ze inzet? ^o)11 maart 2008 18:31
-
mattuzOw bedankt.. sorry:$ ik had in het nederlands gezocht op google.. daarom vond ik niks..
En louwrens srry maar jou andwoord heb je ook weinig aan je zegt dat het in de map delen staat maar vertelt er vervolgens niet bij waar de map delen staat ^o) dat is ook niet egt heel slom:P xD
Maar de conclusie is dat je naar de map C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Tv-opnamen gaat en daar staan alle opnames.
Nogmaals sorry en bedankt!
Er kan wat mij betreft wel een slotje op..11 maart 2008 19:43 -
etiennewaarom blijven jullie nou in dit topic door gaan? Er staat toch dat Mattuz de map heeft gevonden....
onnodige posts zijn verwijderd!
het is dus volkomen onnodig om in dit topic te blijven posten.12 maart 2008 11:23