-
varesh
Hallo,
Net heb ik een dvdtje uit mun map gehaald en wilde deze afspelen in de Dvd brander.
Nou is het probleem dat hij het dvdtje niet wilde laden. Heb het zelfde merk dvdtjes geprobeerd maar die wilde ook niet laden.Deze dvd's zijn krass vrij. Maar eerst werkte deze gewoon nog. Andere dvd's willen wel laden. Vind het heel vreemd. Iemand hier een oplossing voor ?
Ps* heb een andere dvd lezer gepakt en die ingebouwd.. helaas wilde hij deze dvdtjes ook niet afspelen.
13 maart 2008 02:37
-
simon8400
Het zou kunnen helpen moesten we weten over welk soort dvd brander het gaat.
13 maart 2008 15:19
-
arjan_sa
Misschien zijn je DVD'tjes +RW, en je speler ondersteunt alleen -RW. Ofzoiets, kijk eens wat er staat op je dvd speler.
En wat er staat op de dvdtjes;)
13 maart 2008 15:50
-
caspar
Hij zegt toch dat het eerst wel werkte? Hoe kan jou antwoord dan een oplossing zijn???
Btw: I LOVE 3 STEPS AHEAD :D
13 maart 2008 15:54
-
arjan_sa
Hij zegt niet dat precies DIe ene DVD werkte:S..
Omg..
Het kan toch een probleem zijn.
Zoals ik al eerder zei:
Afkraken kan iedereen, een oplossing bedenken kunnen weinigen. Toch zie ik in jou antwoord 1 zeikantwoord en geen oplossing.. Waar slaat dat op? Nergens op.
Het kan ook je drivers zijn. Reinstall drivers van DVD drive?
Btw: I Dont care
13 maart 2008 15:59
-
knarf
Is je Ide kabel soms ergens tegen aangekomen, zodat hij beschadigt is. Probeer heteens met een andere kabel.
13 maart 2008 16:26
-
lbjornl
[quote=105896]
De andere DVD's werken wel dus zal het wss wel aan het merk van de DVD's liggen.
13 maart 2008 16:41