nou dat je het zecht ik sal is zoeken naar die 2 de cd in men cd rekje
13 maart 2008 19:33
Account verwijderd
Je moet geen recovery cd of wat dan ook hebben, gewoon een normale xp cd ;) Desnoods lenen van iemand ;)
13 maart 2008 19:34
timmie201
aw nou die heb ik er niet bij gekregen de eerstenkeer dat ik de pc opstarten kwam er gelijk xp op en dan moest ik een gedoe invullen en ik kon het gebruiken en hij zat nog in de verpaken niet der uitgeweest
dat word dan iligaal zoeken mar dan weet ik dus nie wat ik moet hebben kan een van julie me daar bij helpen
zou het ook mogelijk zijn om de tijd truguit te draaien want gister heb ik het geinstaleert
13 maart 2008 19:37
arjan_sa
Maar omdat je de licentie wel hebt gekocht kan je ff microsoft bellen en ze vragen een XP cd op te sturen ofzo, je hebt iig een Licentie (die code: xxxx-xxxx-xxxx-xxxxx-xxxxx-xxxx) en die heb je legaal gekocht -> Gekregen bij je PC.
[quote]dat word dan iligaal zoeken mar dan weet ik dus nie wat ik moet hebben kan een van julie me daar bij helpen[/quote]
Dat mag niet op dit forum ;). Mag ook niet met PM eigenlijk, maar niemand die het kan controleren dus tja(A). Pm is your friend:P
[quote]zou het ook mogelijk zijn om de tijd truguit te draaien want gister heb ik het geinstaleert[/quote] Helaas is er geen terugdraai knopje op een pc:(
@hieronder, dat zeg ik toch al:S, wat is het toch met mensen die dingen herhalen tegenwoordig:S
13 maart 2008 19:44
knarf
ZIt er een sticker opje pc met licentie code ? Zo ja, bel microsoft. FO downloaden Windows XP. Dan is he4t niet illegaal
13 maart 2008 20:36
timmie201
ya er sit een sticker met key op en welk nummer kan ik dan bellen of het downloaden dat kan ik nie vinden op microsoft heeft iemand een windows cdtje die die via skydrive van windows live kan doorgeven want ik heb er geen bij mijn laptop bij gekregen
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] probeer eens goed Nederlands te typen, dit is gewoon niet leesbaar. Lees de regels! [/color][/size]
14 maart 2008 12:36
bram13
Had je dat ook niet moeten downloaden dat kun je wel verwachten. Heb je nog de CD-Rom van Windows? XP
Dan download je XP opnieuw en misschien is het slim om naar Microsoft. Te bellen, als je tenminste nog de licentie hebt. Maar de volgende keer moet je niet meer van deze domme dingen uit gaan halen. Ok??
16 maart 2008 14:12
erwin_w
[b]@Bram13,
De keuze om iets te downloaden en te installeren hoeft niet meteen te betekenen dat je "iets kan verwachten" en "domme dingen uithalen" vind ik een beetje t?, het zijn geen 'domme dingen' maar ik noem dat 'leermomenten'. We zijn allemaal mensen die wel eens iets fout kunnen doen, daar leert men alleen maar van.[/b]