Dat laatste kan er daadwerkelijk mee te maken hebben ja.
Als je op die manier backupped moet je of precies hetzelfde OS terug zetten met zelfde updates.
Wil je een 100% restore doen kan je dat het beste met het aanmaken van die diskettes.
Als je toch wilt backuppen van je SP2 backup naar de nieuwe XP dien je alleen de losse data gebackupped te hebben, zonder OS bestanden en instellingen.
15 maart 2008 00:03
sjz
Liefst zou ik idd een 100% backup terugplaatsen, lijkt me beter. Alleen heb ik voorlopig geen flauw idee hoe. Ik heb geen diskette-station, wel een Ext.Hdd en een Usb-stick.
Nog een probleempje: mijn pc kan niet booten vanaf USB-devices (toch niet voor zover ik weet, in de bios kan ik vooralsnog enkel cd/hdd/netwerk instellen).
Als ik nu in het OS (met alle updates enzovoorts) de backup terugplaats zonder OS-bestanden, instellingen en register... en dus enkel data terugplaats... kan ik dan mijn games terug opstarten? Of gaat dit problemen geven met het register enz...?
15 maart 2008 12:15
keitaro
Als je van iedere applicatie aparte register key toevoegingen maakt
en die toevoegt voordat je de applicatie start zou het geen problemen moeten opleveren.
15 maart 2008 12:24
sjz
UPDATE: NTbackup.exe is wat in de soep gelopen, wellicht mijn eigen fout. :$ Ik heb het eindelijk allemaal prima in orde gekregen met Symantec Ghost 8.0, werkelijk prachtige software die een must-have is voor eenvoudige thuisgebruikers die hun pc willen back-uppen. :P
[offtopic]Sorry voor de late reactie :$ was dit topic vergeten. :s[/offtopic]
Ik ga dat programma bij de volgende installatie idd gebruiken. Tenminste, als bigdennis (webshop) mij een nieuwe DVD brander stuurd. Mijn 3 week oude DVD brander doet helemaal niets meer.