Weten jullie ook een programma waar mee jij dus beneden op de pc ziet en jij kan zien wat je op de pc boven aan het doen zijn?
Ik heb op al Google gekeken daar heb ik Klikspaan gevonden (ziet er wel aardig uit, maar is een trialversie), maar weten jullie nog een goed programma daarvoor.
Het liefst freeware.
Bij voorbaat dank :P
14 maart 2008 16:15
sparky
Ik geloof iets van Log me In .
Hiermee kun je via het internet de computer bedienen.
Je ziet dus gwn het scherm en je kunt gwn afsluiten, de muis erop gebruiken en dergelijke.
14 maart 2008 16:19
druipsnuit
je kunt ook teamviewer gebruiken. Het schijnt heel goed te zijn (mening medeICTers)
ik heb er nog geen ervaring mee maar het is wel freeware!
het is vergelijkbaar met remote desktop van Windows
ik zou zeggen kijk maar
www.teamviewer.com
14 maart 2008 16:29
nickk
Oke druipsnuit, ik zal even gaan kijken!.
Het is wel Shareware Niet voor persoonlijk gebruik.
Edit - Tekst verwijderd
Edit2 - Teamviewer is echt cool..
14 maart 2008 16:39
pim1502
VNC ..weet zo neit of die freeware is of niet maar ik heb het op stage altijd gebruikt om computerproblemen op te lossen (kon ik lekker lui achter mijn laptop blijve zitten)
zoek het eens op zou ik zeggen ;)
Je moet de server installere op de pc die je wilt bekijke, en de viewer op de pc waarmee je de pc met de server wilt bekijken .. werkt perfect!
14 maart 2008 16:49
Account verwijderd
Volgens mij wilt hij het bureaublad niet overnemen! Maar gewoon dat hij kan zien wat ze aan het doen zijn zonder dat die persoon dat in de gate heeft (nouja iig dat hij niet merkt dat de persoon meekijkt, dat de software draait zal hij altijd kunnen merken) zoiets zoals ze op veel scholen ect. hebben.. ;)
Volgens mij bestaat hier geen freeware van ;)
14 maart 2008 17:14
arjan_sa
Hoe heten die programmatjes dan Soemie? Want het zou wel leuk zijn om het te hebben:O
14 maart 2008 17:15
nickk
@Soemie, dat bedoel ik inderdaad. Dat je kan zien wat de ander doet, zonder er heen te lopen.
[quote]Volgens mij bestaat hier geen freeware van [/quote]
Er is wel een TeamViewer, die gebruik ik momenteel, is alleen gratis voor thuisgebruik...
14 maart 2008 17:17
knarf
Log me in, werkt super
14 maart 2008 19:16
erwin_w
Logmein werkt zeer goed maar de persoon aan de andere kant kan wel zien dat er wordt ingelogd.
Rechtsboven verschijnt een klein schermpje waarin vermeld wordt welk Ip-adres en provider ingelogd is.
Tevens wordt het bureaublad zwart.
(ik gebruik dit om andere te helpen op afstand zonder uitgenodigd te worden)
De freeware-versie kan je met enkele beperkinge gebruiken, je kan geen bestanden overhevelen en nog een paar kleine dingen.
Thuis gebruik ik Netmonitor, hiermee kan je echt alles doen wat je wilt op een andere pc in het netwerk.
Bedienen, programma's uitvoeren, meldingen weergeven, afsluiten, enz...
Helaas is dit programma niet gratis maar wel een vermelding waard, ideaal voor thuis.