Ik zal even naar Netmonitor kijken, erwin. Bedankt voor je heldere uitleg :P
Edit Erwin, kan je me ook even een uitleg geven, want ik snap er niet veel van :O
14 maart 2008 19:52
erwin_w
Wesleyneijder,
Het is op zich heel simpel, je installeert de 'viewer' op je eigen pc en de server op de pc die je wilt gaan bekijken, tijdens de installatie wordt zeer goed uitgelegd welke je moet installeren.
In de viewer moet je de andere pc's instellen d.m.v. het ip-adres (in je eigen netwerk), eventueel naam en wachtwoord.
Eenmaal gedaan komt er een schermpje met daarin de andere pc, hiermee kan je dan van alles uitvoeren.
Als ik hier de gehele installatie moet uitleggen dan krijg ik klachten i.v.m. de ruimte opslag denk ik.
Ik kan het geheel wel verkorten naar ??n link en dat is de uitleg op hun website, lees deze even door en het wordt je wel duidelijk
15 maart 2008 10:31
nickk
Oke, Erwin.
Ik ga het vanmiddag even uitproberen en als de uitleg op hun site niet werkt of ik snap iets niet, dan pm ik je wel even.
15 maart 2008 11:19
erwin_w
Wesley,
Ik heb dit programma zonder de uitleg op de site geinstalleerd en is echt niet moeilijk.
Net heb ik even de uitleg bekeken en is echt simpel te noemen, zeer goede uitleg van hen.
Succes met het programma.