Drivers voor resolutie en vloeiend scrollen?
maart 2008
-
igiHallo beste mensen!
Ik zit met een probleem.
Op mijn laptop (acer aspire 5101 AWLMi) heb ik vandaag xp opnieuw geinstalleerd. Dat is allemaal gelukt, maar niet alles werkt correct. Eerst deed het geluid het niet, maar daar heb ik inmiddels een driver voor weten te vinden zodat dat weer werkt.
Maar het probleem waar ik nu nog steeds mee zit is: ik heb maar 2 mogelijkheden voor de resolutie, en geen van beiden zijn echt goed. Daarbij is het zo dat als ik bijvoorbeeld 'mijn documenten' open en ik scroll omlaag, hij dat niet vloeiend doet. Volgens mij zit het in dezelfde driver, ik weet alleen niet wat voor driver.
Hopelijk hebben jullie enig idee...
16 maart 2008 15:58 -
masterwillemsHIER kan je al je drivers (en ook je graka drivers vandaan halen...maar dat is toch niet zo moeilijk :S16 maart 2008 16:10
-
igiJa, die website had ik ook gevonden, maar welke heb ik dan nodig?16 maart 2008 16:11
-
blacksorcererGewoon allemaal installeren...
Waar je het nu specifiek over hebt zijn de Chipset + VGA drivers (en die laatste zorgt voor de originele resoluties en 'vloeibaar scrollen').
Lees de volgende keer ook de handleiding van je laptop, daar staat gewoon in hoe je een correcte herinstallatie doet met een herstelpartitie of herstelcd's (waar ??k gewoon de drivers bijzitten).
Het topic gaat nu dicht. Lees voor een volgend topic goed de regels door en probeer het eerst zelf op te lossen door op de logische plaatsen (handleiding, google, fabrikant website) te kijken.
[color=blue]Topiclock.[/color]16 maart 2008 16:16