Internet probleem...
maart 2008
-
igiHallo,
Ik heb op mijn laptop vandaag xp geinstalleerd...
Alles doet het, maar nu wil nog internet...
Er zit een realtack netwerkadapter in, die als het goed is de verbinding hier in de lucht moet oppikken...
Alleen dat doet ie niet.
Alle drivers zijn geinstalleerd, en ik heb heel internet en dit forum al afgezocht naar een oplossing...
Kan iemand mij helpen?
Hoe krijg ik internet?16 maart 2008 18:52 -
leviathanWelk model is het dan? En dan is alleen een fabrikant niet voldoende.
Als je je hardwareprofiel invult, heb je daar in de toekomst voorbaad bij.16 maart 2008 18:55 -
igiHet is een acer 5101 AWLMi .16 maart 2008 19:12
-
christiaanGeeft hij wel aan dat hij een netwerk kan vinden dan? (Rechtsonder pop-up)
Of heb je gewoon je drivers van je netwerkkaart niet geinstalleerd? Heb je al getest met een kabel? (Zonder draadloos)16 maart 2008 19:30 -
bj farmoreMijn broer had gister ook zoiets met de acer, maar had gewoon per ongeluk aan het wifiknopje voorop gezeten. Dus speel eens met de knopjes voorop, bij hem was het de 1e van rechts. Maar er staat dan wel zo'n sataliet plaatje oid bij.
En wat christiaan zegt, ontvangt hij wel de netwerken in de buurt. Dus is het een probleem van vinden van netwerken of van het connecten.16 maart 2008 19:41 -
igiIk miste gewoon nog een stuk of 3 drivers...
Maar, hij doet t,
maar alsnog: bedankt voor de reacties.
Dus mod, of admin, sluit, en verwijder dit topic maar ; )16 maart 2008 19:43 -
leviathanOm dit soort redenen is het ook de bedoeling om eerst zelf tot een oplossing tekomen, alvorens een topic te openen.16 maart 2008 20:04
-
erwin_wBeste Igi,
Het bepalen of een topic gesloten en of verwijdert moet gaan worden is aan de Admins/Mods.
Een verzoekje mag je altijd doen en het verwijderen van een topic wordt niet zomaar gedaan, iemand anders kan wat aan de oplossingen hebben die gegeven worden.
Ps. de volgende keer eerst zelf eens goed checken of alle drivers geinstalleerd zijn voordat je ook maar ??n topic hierover opent a.u.b., lees de regels a.u.b.
Maar bij deze een slotje op deze topic (en geen verwijdering)
Edit: twee mods met dezelfde gedachte.
[color=blue] Topiclock [/color]16 maart 2008 20:06