-
igi
Hallo,
ik ben al een tijdje opzoek naar een vista style voor mijn pc waar xp op staat.
Op internet vind ik wel een hoop maar ze gebruiken allemaal windowsblind e.d. programma's
Weet iemand een style waar je niet zo'n programma hoeft te gebruiken?
22 maart 2008 17:08
-
louwrens
bah, ga eens zoeken
Aero in Vista style is niet in XP te krijgen, ja mss een beetje, maar niet alles.
22 maart 2008 17:08
-
igi
De venster enzo hoeven verder niet doorzichtig te zijn enzo...
Maar ik wel graag die stijl.
En eeh, zoeken, ben al een week aan t zoeken maar nog steeds niks gevonden.
22 maart 2008 17:10
-
enesg
Voor je een onnodig topic opent., zoek eerst even op deze site de zoekfunctie is er niet voor niks..
En als je op tweakwindows.nl komt zie je aan de linker kant skins staan..;) klik daar maar is op
22 maart 2008 17:29
-
bj farmore
Ik kan je wel XP in XPmediacenterstyle geven zonder enige verdere aanpassingen in het systeem. Maar volgens mij is er verder niet iets op te krijgen om het in Vista te krijgen. Dan zul je denk ik toch wel wat moeten aanpassen.
22 maart 2008 18:00
-
igi
Ja, xpmediacenterstyle is niet echt wat ik zoek.
Ook had ik al op deze site bij skis gezocht, sommige leken me dan wel aardig maar die deden het dan weer niet...
Weet iemand nog iets anders?
22 maart 2008 18:23
-
simon8400
Diverse programma's zoals StyleXP maken gebruik van Visual Styles, welke ook zonder programma kan. Hiervoor moet u uw uxtheme.dll patchen. Dit kunt u met het volgende programma doen:
UxthemeMultiPatcher. Daarna Pakt u het Visueel theme uit in Windows/Resources. Een meer uitgebreide uitleg hierover kan eenvoudig worden gevonden met Google.
22 maart 2008 18:27
-
igi
Dat met die multipatcher had ik al gedaan.
Nu zoek ik alleen nog een goede vista visual style. En dat kan ik dus niet vinden.
22 maart 2008 18:30
-
zone
Kijk eens op tweakwindows , zijn allemaal goed volgens mij.
22 maart 2008 18:53
-
blacksorcerer
Lijkt me sterk dat je die allemaal geprobeerd hebt, zowat alle bekende (meestal doordat ze dus 'goed' zijn, zie ook het aantal sterren wat ze gekregen hebben) staan hier al bij, die je met de UXTheme patcher kan gebruiken.
Voldoen die toch niet, tja dan moet je toch een extra programma gebruiken, waar nou eenmaal veel meer mee mogelijk is.
Hier gaat een slotje op voor het niet eerst zelf zoeken, wat duidelijk in de regels staat vermeldt.
[color=blue]Topiclock.[/color]
22 maart 2008 18:56