(even voordat er weer wordt gezegd dat ik de regels moet lezen enzo, hier bij deel ik jullie mede dat ik echt het hele forum heb doorzocht naar het antwoord maar niet gevonden.)
Dus: Ik heb een vista bootskin gedownload. Die bevat een bootskin.ini, het plaatje, en de loadbar. Waar moet ik deze bestanden neerzetten?
23 maart 2008 11:57
davy16
gewoon waar jij heb hebt neergezet:P
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post heeft geen enkele meerwaarde![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
23 maart 2008 12:07
igi
Maar ze staan nu op het bureaublad. Dan werkt het toch niet?
23 maart 2008 12:15
davy16
je moet ze meestal in een map zetten dus bijvoorbeeld in Mijn Documenten!
En jij wilt dingen van Vista op XP dit is bijna niks!
23 maart 2008 12:19
igi
Die laatste zin snap ik niet helemaal.
Maar eeh, weet je toevallig waar nu de bootskin van xp staat?
23 maart 2008 12:21
davy16
wat wil jij met de Bootskin doen?
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post heeft geen enkele meerwaarde![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
23 maart 2008 12:21
igi
Dat de standaar xp bootskin wordt vervangen door degene die ik heb gedownload natuurlijk ; )
23 maart 2008 12:30
timenting
Davy16 sorry dat ik het zeg maar ik vind dat je een beetje onlogische antwoorden geeft.
en ik ben denk ik niet de enigste ik ga even voor je kijken wat je met die bootskins moet doen..
23 maart 2008 12:33
igi
Ok, dank je wel : )
23 maart 2008 12:34
jw94
je moet het progje bootskin downloaden van stardock en het daar mee doen dat wijst van zelf dan kan je ze ook zelf maken
23 maart 2008 13:43
igi
Had ik al gedaan, maar daarmee kan ik hem niet openen...
23 maart 2008 13:54
jw94
je moet onder program files stardock bootskin een nieuwe map maken en daarin moet je het ini file en het plaatje zetten dan zie je hem wel en kan je hem instellen
23 maart 2008 14:08
igi
Ok, heb ik gedaan, en hij staat er inderdaad tussen. Toen heb ik heb gekozen en de pc opnieuw opgestart. Alleen geen resultaat! Waar kan dat nou weer aan liggen?
23 maart 2008 16:40
jw94
dan is je plaatje meschien geen 4bit bmp
23 maart 2008 17:14
igi
Het is wel een 4bit bmp.
Maar ik had nog gekeken. Toen ik die stardock bootskin programma weer opnieuw opstarte, stond weer de standaard xp boot aangevinkt. Had ik hem weer op die ander gezet. Programma gesloten, opnieuw opgestart, weer die van xp. Wat is er fout?
23 maart 2008 17:45
blacksorcerer
[offtopic]Wat een slecht topic... vind ikzelf en in mijn rol als admin ^o)[/offtopic]
Er worden aardig wat regels overtreden, dus zoek op onderstaande links, en daar zul je het nu dan mee moeten doen. Als je de volgende keer een topic maakt, lees dan ??rst die regels door, en lees vooral dat stuk over 'eerst zelf het proberen uit te zoeken' maar eens goed, want niet alleen met de zoekfunctie van deze kan je zoeken, ook met grote zoekengines als Google...