Had ik al gedaan, maar daarmee kan ik hem niet openen...
23 maart 2008 13:54
jw94
je moet onder program files stardock bootskin een nieuwe map maken en daarin moet je het ini file en het plaatje zetten dan zie je hem wel en kan je hem instellen
23 maart 2008 14:08
igi
Ok, heb ik gedaan, en hij staat er inderdaad tussen. Toen heb ik heb gekozen en de pc opnieuw opgestart. Alleen geen resultaat! Waar kan dat nou weer aan liggen?
23 maart 2008 16:40
jw94
dan is je plaatje meschien geen 4bit bmp
23 maart 2008 17:14
igi
Het is wel een 4bit bmp.
Maar ik had nog gekeken. Toen ik die stardock bootskin programma weer opnieuw opstarte, stond weer de standaard xp boot aangevinkt. Had ik hem weer op die ander gezet. Programma gesloten, opnieuw opgestart, weer die van xp. Wat is er fout?
23 maart 2008 17:45
blacksorcerer
[offtopic]Wat een slecht topic... vind ikzelf en in mijn rol als admin ^o)[/offtopic]
Er worden aardig wat regels overtreden, dus zoek op onderstaande links, en daar zul je het nu dan mee moeten doen. Als je de volgende keer een topic maakt, lees dan ??rst die regels door, en lees vooral dat stuk over 'eerst zelf het proberen uit te zoeken' maar eens goed, want niet alleen met de zoekfunctie van deze kan je zoeken, ook met grote zoekengines als Google...