@ louwrens
hmm als ik WMC laat zoeken vindt ie niks (is er een andere manier om 't aan de praat te krijgen?)
volgens mij gaat het ook niet lukken, weet je waarom? -> drivers
voor vista moeten die anders zijn dan in xp denk ik
@ simon
cool !! thx man XD, alleen jammer dat je moet registreren/kopen/trialversion
29 maart 2008 21:56
vixsta
ffofftopic:
Als je een pc koopt met mediacenter(vista homepremium zit daar toch ook al een afstandsbediening bij?
29 maart 2008 22:26
styloco
?? waar wil je naartoe
29 maart 2008 22:32
blacksorcerer
[offtopic]@Vixsta: nee, niet bij iedere pc die mediacenter (door XP MCE of Vista HP of hoger) erop heeft zit een afstandsbediening. Wel wordt er vaak een afstandsbediening bijgedaan indien die pc ook daadwerkelijk een tv-kaart heeft (en niet iedere pc met mediacenter hoeft dat te hebben!).[/offtopic]
30 maart 2008 00:25
styloco
ik gebruik talk 2 desktop nu, best wel cool programma
ik gebruik het vooral voor het starten van programma's (games vooral) en om mijn inbox van gmail te laten tonen met 1 woord.
daarnaast gaat het surfen op internet niet echt goed met page down select, up, forward, backspace etc. maar dat is ook niet echt nodig.
maar wel vet dat ik vanuit mijn bed wmp kan bedienen met spraak xD
30 maart 2008 16:46
louwrens
[quote=107417]
luilak (A)
ik kan het binnenkort met een afstandsbediening XD
nou, mooi dat je het hebt gevonden
30 maart 2008 17:56
blacksorcerer
Paktie de commando's met je stem ook nog als je dus op meer dan een meter afstand zet en muziek/filmgeluid ook aan hebt?
Ik kan me voorstellen dat zo'n programma dan niet meer jouw stem c.q. het commando kan onderscheiden?
edit:
@hieronder: dat had ik in een van mijn posts ook al aangegeven, maar dat is niet wat de TS gebruikt
30 maart 2008 18:05
louwrens
[quote=107420]
lange leve een headset met Bluetooth BS :P
30 maart 2008 19:07
styloco
nope, ik moet wel verstaanbaar blijven, als ik de sensitivity hoog zet gaat ie rare dingen doen, Word opstarten terwijl ik Paint roep of andersom
UPDATE:
http://www.e-speaking.com/
deze is veel beter
* gratis
* gebruiksvriendeiljker (e.g. duidelijkheid, helpfunctie, diagnose)
* handiger