Regedit start niet correct op.
maart 2008
-
xxmelvinxx15ik heb gewoon normaal windows xp nou hier zit het probleem dus ik als ik bij (run)uitvoeren druk en invoer.>regedit..<hoor ie een venster te open om dingen te kunne verandere maar het open het niet ik krijg opeens een zwart scherm te open en valt weer weg . kan iemand me helpen wat er mis mee is .?tnx
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] lees a.u.b. eventjes de regels alvorens het posten. Daar staat over topictitels namelijk "Geef een topic een logische titel die de inhoud ervan samenvat." dus heb ik jouw topictitel veranderd van 'Ik heb een vraagje. !' naar 'Regedit start niet correct op.' [/color][/size]31 maart 2008 03:45 -
nickkScan eerst eens met de online malware scan's.
Zo ja vindt hij iets, doe scan dat met dit bestand
Kan je er ook niet in Regedit in komen met Start - Uitvoeren - regedt32 ???
Zo niet download dan even Hijackthis
[i]'Unzip het programma in een eigen map. B.v in C:\Hijack This
Niet op je desktop en niet in je temp-map. HijackThis maakt namelijk backups en misschien heb je deze in de toekomst nog nodig.
Klik op het bestand HijackThis.exe.
Klik op de knop ?Do a system scan and save logfile?
Sla het logbestand op en kopieer de volledige inhoud. Klik hiervoor in het logbestand op Bewerken>Alles Selecteren> Bewerken> Kopi?ren.
Plaats het logje hier even ' [/i]31 maart 2008 07:12 -
masterwillemsheb je xp pro of xp home? iets meer info graag, en al op google gezocht?
kijk hier eens of dit werkt [url]http://www.sharkyforums.com/showthread.php?t=269059[/url]31 maart 2008 07:12 -
nickk[quote]iets meer info graag, en al op google gezocht?[/quote]Even op aanvulling van MasterWillems, wil je je titel ook even wijzigen, dat is al wat makkelijker waar dit topic over gaat ... ^o)31 maart 2008 07:14
-
xxmelvinxx15[quote=107488] nee is al genoeg dankje wel ik kom er al in met > regedt32 < tnx man .31 maart 2008 07:27
-
nickkOke, graag gedaan.31 maart 2008 07:50