hij wil het toch niet?:S Waarom stel je het dan voor ^o)...
Suggesties;
Probeer op andere PC, kijk offie het ook niet doet
Rommel wat met eigenschappen als je op schijf zit. Kijk of je hebt beveiligd..
enz..
01 april 2008 22:40
revolution
@arjan: mooi gesproken
Ik heb een soort van theorie (die ik niet kan onderbouwen) maar het lijkt alsof de mp3tjes die ik via bluetooth heb ontvangen en dan op geh.kaart zet, vervolgens op de pc wil zetten > dat dat dan niet lukt.
egt heel raar waarom het niet wil. mjah ik ga wel wat rommelen met instellen op tel als op pc...
iemand met oplossingen alsnog welkom!
01 april 2008 23:32
erwin_w
Sommige mp3 bestanden zijn beveiligd tegen kopie?ren, vooral diegene die via wap/bluetooth zijn verstuurd.
Dit zou de oorzaak kunnen zijn hiervan dat je niets kan kopie?ren.
@TS
Zou je voor de aardigheid eens kunnen proberen dit geheugenkaarte d.m.v. de adapter in een cardreader te stoppen en dan willen kijken of je alles erop kan zetten en eraf kan halen? Als dat wel wil zou het liggen aan de instellingen van de telefoon o.i.d.
Verdere idee?n heb ik op het moment niet.
02 april 2008 15:07
revolution
@stephan
Dat is ook hetgeen wat ik doe, ik haal mijn micro-sd uit mijn telefoon, vervolgens zet ik t in zo een adaptertje daarna steek ik m in mijn laptop met ingebouwde cartreader..
Mjah bedankt voor jullie reacties, als t niet kan dan kan t niet!
02 april 2008 18:23
arjan_sa
Hij bedoelt:
Kan je bestanden naar je microsd kaart slepen? En meteen daarna er weer uithalen?
dus stap voor stap:
Kaart erin
Liedje erop
Liedje eraf
als dat wel kan probeer dit:
Kaart erin
Liedje erop
Kaart eruit
Kaart erin
Liedje eraf
Lukt dat niet, ligt het aan je kaart
Probeer ook nog dit:
Kaart erin
Liedje erop
Kaart eruit en in mobiel plaatsen
Liedje afspelen
Kaart uit mobiel en weer in PC
Als hij hier ook niet werkt, of juist alleen hier niet dan ligt het aan je mobiel
ten 2e, kan je die bestanden wissen?
En dit nog!! Bij mijn Nokia (MMC) is het zo dat als een liedje wordt gebruikt als ringtone die op jou geh kaart staat, en je wilt 'm wissen/verplaatsen. Dat het dan niet kan.. Was trouwens ook zo bij oude samsung(z140V), al had die geen geh kaart. Je kon wel bestandjes erop zetten enz
02 april 2008 18:31
luccey
Ik neem aan dat dit via de usb gaat? (A)
Probeer 'het usb geval' in een andere usb poort te doen. Het kan namelijk zijn dat je usb poort niet of niet goed meer werkt.
02 april 2008 20:25
revolution
@ Arjan
Hey Arjan bedankt voor je reactie, ik heb alle opties geprobeerd en alles werkt gewoon netjes dus het ligt niet aan t kaartje of de mobiel.
Liedjes erop kaart eruit in mobiel afspelen weer in pc kan ik ze gewoon weer wegslepen verwijderen etc.
Maar het gaan voornamelijk om liedjes die ik heb gekregen via bluetooth enz. en die nu op de kaart staan waarom die beveiligt zijn en waarom ik ze niet van me kaart kan krijgen noch verwijderen nog verplaatsen naar pc.???? dat is het grote raadsel
02 april 2008 22:00
erwin_w
[quote=107746]
Had je mijn link al gevolgd en gelezen, daar staat vermeld dat sommige bestanden met een DRM-beveiliging beperkt te kopie?ren zijn.
[quote]DRM werpt drempels op
DRM houdt moeizaam stand. De opzet is dat content alleen toegankelijk is met een licentie, die gebonden is aan het apparaat. Op een ander apparaat is de content onbruikbaar. DRM is niet alleen voor muziek maar ook bijvoorbeeld boeken, films of software te gebruiken. Grote platenmaatschappijen eisen dat content met DRM wordt beveiligd, waardoor downloadwinkels het wel moeten gebruiken als ze populaire muziek willen aanbieden.
Met DRM is bijvoorbeeld vast te leggen dat een bestand beperkt kan worden doorgekopieerd, of een beperkt aantal keer kan worden afgespeeld. Ook tijdsbeperkingen zijn mogelijk. Denk aan bijvoorbeeld een spelletje dat ??n week lang mag worden gespeeld, of tot eind 2006. Er is helaas niet ??n DRM-oplossing. Bekend zijn Microsoft DRM, Helix DRM (Realnetworks), Open MG DRM (Sony), FairPlay DRM (Apple iTunes) en OMA DRM (Open Mobile Alliance).[/quote]
02 april 2008 22:05
revolution
Ik denk niet dat deze beveiliging van toepassing is op dit probleem, aangezien sommige mp3tjes ook gewoon van pc op geh.kaart zijn gezet