afbeelding uploaden
april 2008
-
pcboerIk kan geen afbeelding uploaden, ik had 3 afbeeldingen heb ze alle3 verwijderd en als ik de nieuwe upload komen die oude 3 er weer te staan :s03 april 2008 12:54
-
leviathanBedoel je wallpapers of afbeeldingen als bijlage bij tweaks etc?03 april 2008 12:55
-
blacksorcererIk denk dat hij misschien de avatars bedoelt, die bij je naam staan op het forum.
Daar is wel een probleem van bekend, dat het voor sommige gebruikers niet correct wil werken, echter blijkt dit niet direct aan de browser te liggen en doet het zich ook niet altijd voor...
...een vreemd probleem in ieder geval dat in de nieuwe versie van de site (Vitreus) wel opgelost is.03 april 2008 13:20 -
erwin_wJe zou eens kunnen proberen om in je browser de F5-toets (of ctrl+R) te gebruiken, deze leegt de cache van je browser.
Kan helpen maar zoals BS al schreef, het hoeft niet aan je browser te liggen.03 april 2008 13:57
mei 2008
-
luckyzoneals ik een achtergrond upload moet ik uren wachten voordat ie klaar is ik heb een snele internetverbinding maar weet iemand anders wat ik hier mee kan doen?19 mei 2008 12:51
-
erwin_w@Luckyzone
Wat bedoel je hiermee precies, dat als je iets geupload hebt (wallpaper) dat het lang duurt voordat die zichtbaar wordt op TW?
Dat ligt dan aan de validatie van de admins, aangezien de admins niet de gehele dag naar TW zitten te loeren en ook school/werk/prive-situatie hebben kan het wel even duren voordat deze zichtbaar wordt.
En aangezien er nergens vermeld staat dat de admins dit binnen een bepaalde tijd moeten doen zit er niets anders op dan gewoon wachten totdat de wallpaper is gevalideert.
Heeft dus niets met je internet-verbinding te maken.
PS, je stelt hier dus een tweede vraag wat niet overeenkomt of een aanvulling is op de vraag die de TS-er stelt, dit is niet toegestaan hier op TW, let hier de volgende keer op en start een eigen topic, maar niet eerder dan dat je hiernaar gezocht hebt op TW (zijn genoeg topics over geweest)19 mei 2008 13:00 -
blacksorcerer[quote=111900] [size=9][offtopic]Mocht het lange duren zich wel voordoen bij het uploaden, kijk dan of je afbeelding wel gecompresseerd is (met JPEG bijvoorbeeld) en dat het dus een .bmp bestand is dat vele MB's groot is.
Bij de wallpapers kun je het beste aanhouden dat ze niet groter dienen te zijn dan 2MB. In Paint kan je ze openen en opslaan als .jpg (of .gif/.png eventueel).[/offtopic][/size]19 mei 2008 13:14 -
luckyzoneOke bedankt19 mei 2008 15:45