-
zebez
Hallo,
Ik speelde vroeger altijd gunz op een router,
Toen kreeg ik altijd 999ping en agent error.
Daarna kreeg ik LAN, toen kon ik weer gewoon spelen, ik heb nog steeds lan, maar ik krijg weer die agent erro :S
Weet iemand wat ik hier mee moet doen? Ik heb een 700kbps connectie van XS4ALL.
13 april 2008 10:42
-
michelvandijk
ik snap er werkelijk waar geen reet van ..:p Graag een wat meer gedetailleerdere uitleg ..
Bvd
13 april 2008 10:46
-
zebez
Nou, makkelijker kan het eigenlijk niet, maarja,
Vroeger speelde ik GunZ op een verbinding via router.
Nu speel ik GunZ op een verbinding via LAN.
Ik heb 2 dagen GunZ kunnen spelen zonder Agent error: Agent Not available.
Maar nu heb ik die error weer,
13 april 2008 12:00
-
leviathan
Heb je een firewall aanstaan?
Poort al geprobeerd te
forwarden?
Een korte google-actie (de error alleen al als zoekterm gebruiken was al genoeg) leverde als resultaat dat het bij veel mensen aan hun firewall/router lag.
13 april 2008 13:12
-
arjan_sa
Probeer GunZ toe te voegen op de Firewall lijst van Windows (dus toestaan) of zet je firewall helemaal uit.
Poort forwarden zou ik eigenlijk niet echt aan beginnen als je er niet zo heel veel van weet (zoals ik :P).
Je kan het vergelijken met iemand die je kent die binnen moet komen, maar de deur zit op slot. Je kan de deur open doen waardoor iedereen naar binnen kan komen (forwarden) of je kan die vriend een sleutel geven:P.
Heb je ook nog andere pc's waar je dit spel op kan installeren? Kijk of het daar ook zo is.
Als firewall uit staat ligt het aan je router/modem
Als firewall op 1 uit staat, op andere aan; Hij werkt op PC zonder firewall dan:
Ligt het aan je firewall, als hij werkt op die ene met firewall (wat ik dus niet echt verwacht) moet je firewall aan doen?:P..
13 april 2008 15:09
-
zebez
Mijn Firewall staat uit, en ik gebruik geen router, ik heb gwn een LANkabel lopen naar het modum.
Ik heb wel een firewall van Ashampoo, maar die heeft alle regels voor GunZ open staan.(Ben ik zeker van)
Maar wa tik nou niet snap: Eerst deed ie het gwn snel, en zonder lag.
Maar nu werkt ie niet :(.
Mijn Conclusie: Het ligt aan het modum, dus wat moet ik daar mee doen?
13 april 2008 18:11