-
zebez
Hallo,
Ik wil dus een cd branden, maar Nero7 vind de CD niet, waarschijnlijk komt dat omdat een tijdje de stroom van de CD speler is afgeweest, omdat de 12V kabel werd geleid naar een videokaart, nu zit er dus een splitter op naar de 2 drives, waarvan een de burner is.
Deze werkt dus niet, Windows (XP) vind em niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
____
MVG.
13 april 2008 18:28
-
arjan_sa
Splitter van de Molexkabels? Dan heeftie waarschijnlijk te weinig stroom omdat 1 molex gesplit is in 2?
Heb je wel 1tje op slave, en 1tje op master?
13 april 2008 18:32
-
sjz
Uw videokaart zal wat teveel stroom verorberen. ;)
EDIT: Sorry, verkeerd gelezen. 'werd geleid'. Arjan gaat het bij het rechte eind hebben lijkt mij, heel waarschijnlijk is dit een typisch geval van master/slave.
13 april 2008 19:05
-
kyentei
Ik heb 'ongeveer hetzelfde probleem'. Althans, Nero vindt mijn cd drives nooit (de nieuwere versies) maar als ik het met DeepBurner probeer lukt het wel.
14 april 2008 17:17
-
zebez
Ja molexkabels, maar de een doet het wel maar de ander niet :S
Mijn videokaart is een 8800GT+ 1024GB versie.
Dus die zal wel wat stroom verbruiken, dus wat zou ik dan moeten doen?
14 april 2008 17:30
-
louwrens
maak eens een foto, hoe je het nu aan hebt gesloten
wordt het mss wat makkelijker door.
14 april 2008 17:30
-
arjan_sa
wat jij hebt:
.......... ____-CD Drive
Molex |
..........-_____CD drive
dus 1 molex in 2en gesplists?
Ik denk dan dat het niet genoeg is voor beide...
Als je nou die ene molex alleen voor 1 van de CD drives gebruikt, werktie dan wel?
Staat je CD drive wel in apparaatbeheer? Maar dan met fouten aangegeven?
Aan de andere kant, heb je niet genoeg molexen:s dat je er 1tje in 2en moet splitsen? Ik heb er 3 teveel op het moment:S..
En je hebt mijn vraag nog niet beantwoord: Heb je 1cd drive wel op Master staan, en de ander op slave?
14 april 2008 18:33
-
zebez
Dat van je vorige vraag Heb je 1cd drive wel op Master staan, en de ander op slave?
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, en ik zal strax even uitproberen of ie het wel doet zonder splitter.
ty
15 april 2008 15:23
-
knarf
15 april 2008 15:24