-
danox!
Hoi, ik heb Microsoft .Net Framework verwijdert, want ik had er een stuk of 3 waar ik me aan irriteerde, maar nu heb ik er geen meer. Kan dit erge gevolgen hebben? En ik heb ook al geprobeerd om hem terug te krijgen, maar ik vind er geen, want ik moet volgensmij perse als eerste Microsoft .Net Framework 1.0 SP 1 hebben, wil ik verder upgraden naar SP2 en dan weer 2.0 enz. maar ik kan Microsoft .Net Framework 1.0 SP 1 niet vinden, maar eigenlijk heb ik hem wel nodig, want zonder Microsoft .Net Framework werkt Sony Vegas niet (een programma om films te bewerken etc. net zoals WMM alleen dan veel uitgebreider).
15 april 2008 15:38
-
keitaro
Ja
Ja... En Ja.
.Net 1.1, .Net sp1. .Net 2, SP1, SP2, .Net 3, .Net 3 SP1, .Net 3.5...
Allemaal aparte installaties die elkaar verbeteren.
Ja SP1 nodig om SP2 te kunnen draaien.
Optelossen door:
Je Windows te laten valideren en .Nets opnieuw downloaden bij Microsoft site en windows update laten draaien voor de .Net SP's
Maar hoezo irriteert het je? Het staat er alleen bij de configuratie scherm tussen. Ik zit daar zelf nou geen uuuuuuuren van de dag tussen... Dus kan het me weinig irriteren lijkt me... + vele Windows applicaties maken er gebruik van...
15 april 2008 15:42
-
knarf
Alles verwijderen en opnieuw installeren via M update.
15 april 2008 15:42
-
danox!
@BS ik probeer die updates eens en dan effe kijken of hij erbij zit.
Oke, ik deed updaten en toen stond er iets van mislukt. :S
Ik denk dat ik maar gewoon systeemherstel moet doen?
Oke gedaan, maar het werkt niet, er staat wel dat het is geinstalleerd, maar het werkt gewoon niet, want Sony Vegas doet het nog steeds niet. Ik kon Framework 1.0 SP 1 niet vinden, misschien iemand anders die hem wel kan vinden en de link kan plaatsen?
15 april 2008 15:46
-
blacksorcerer
HIER staan alle .NET Framework downloads van Microsoft sinds 2000 oplopend tot nu (ook de eerste .NET framework en SP's daarvan).
Je hebt het .NET framework voor aardig wat software e.d. nodig wil het werken. Tevens brengen nieuwere versies van .NET Framework niet alleen meer functies voor het gebruik van het framework, maar ook meer veiligheid.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt dat je je eraan irriteerde..?
[color=gray]
Edit: @hieronder: zie
mijn link in deze post, of
Microsoft Update site, die je ook gewoon ze zou moeten aanbieden ter download indien hij ziet dat je ze mist.[/color]
15 april 2008 15:46
-
louwrens
[quote=109087]
moet je ook op Aangepast drukken bij WU, niet Snel :?
15 april 2008 16:25
-
danox!
[quote=109104]
Oh, oke :P had dat dan eerder gezegt, maargoed met deze update lukt het ook niet en naar die systeemherstel zag ik dat ik tot 2.0 geinstalleerd had, dus ik ben nu 3.0 aan het downloaden en volgensmij moet dan alles ok? zijn. ;)
15 april 2008 16:28
-
blacksorcerer
[quote=109087]
Waarom kon je die niet vinden dan, hij stons halverwege de eerste pagina van de link naar Microsoft die ik je in mijn vorige post gaf..? (Directe link was [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=92a1e9cd-b1de-4e61-a60a-ed9cde8d8a8d&DisplayLang=en[/url])
Maargoed, blijkbaar lukt het nu wel (dat je de optionele updates ook moet bekijken lijkt me ook nogal wiedes :p).
[color=gray]Laatste woord in de topictitel even de t in d veranderd.[/color]
15 april 2008 16:59
-
danox!
Nou, hier ben ik weer. :P
Ik had 3.0 geinstalleerd met de hoop dat alles weer zou werken, maar niet dus.
Nu heb ik geprobeerd ze weer te verwijderen, maar dan krijg ik een foutmelding.
En die link van jouw BS, als ik die download dan klik ik op het icoontje om het te installeren, maar dan gebeurt er gewoon niks. :S
18 april 2008 19:10
-
keitaro
door 3.0 te installeren werken dingen uit 1.0, 1.1, 2.0 en 3.5 nog niet ;)
Je moet alle versies hebben.
18 april 2008 19:27
-
danox!
Ja, maar ik heb nu alles verwijdert met een cleaner, maar 1.0 kan ik niet installeren :S!
18 april 2008 19:28
-
keitaro
[quote=109351]
Wel, ik heb het zelfde in het verleden ook ooit is gedaan. Ik kreeg het toen niet gefixed en heb er toen een herinstall voor uitgevoerd. Geen idee hoe dit verder op te lossen.
Maar hopelijk heb je er wel iets van geleerd. Is het van MS, en heb je er geen last van blijf er dan af :P
If it aint broke, dont fix it.
18 april 2008 19:31
-
danox!
Hmm, hopelijk weet er iemand wel een antwoordt. :P
18 april 2008 19:32
-
raymus
Zo belangrijk is .net niet? Ik heb het niet eens op me pc heb nooit problemen en al onze klanten hebben het ook niet? Dus ik ben niet mee eens je kan het er gewoon af laten lijkt mij:)
18 april 2008 19:43
-
danox!
Nee, niet echt? Nu kan ik niet meer op MSN Messenger en kan ik het programma Sony Vegas niet meer gebruiken en ook Logitech Setpoint van mijn MX 518 werkt nu niet meer. Zo belangrijk is het dus wel.
18 april 2008 19:46
-
raymus
Dat kan zijn omdat er bestanden hebben gebouwt op dat progamma.... Ik heb namelijk helemaal nergens last van;) Een reinstal zal wonderen doen(A)
18 april 2008 19:49
-
louwrens
18 april 2008 20:11
-
danox!
Ok?, ik kom weer terug op dit topic, omdat ik Framework egt nodig heb.
Hieronder zie je de geinstalleerde .Net Frameworks.
Zo, je ziet dus dat .Net Framework 1.0 ontbreekt.
Dus wil ik die downloaden van de link die BS me gaf in dit topic, dan probeer ik het te installeren en dan krijg ik dit te zien:
Totaal onlogisch?:P
Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Ik heb al veel geprobeerd.
20 april 2008 10:30
-
knarf
Die zits tandaard in windows xp
20 april 2008 11:21
-
danox!
Ja, maar ik heb die verwijdert -_-''
Daar gaat dit topic nou juist over en ja ik weet dat het dom was om die te verwijderen. :S
20 april 2008 11:27
-
davy16
je moet hem weer downloaden.
Zoek bij google en je vind het.
20 april 2008 11:40
-
arjan_sa
@Davy, ik denk datie da al heeft geprobeerd? ^o)? Anders zoudie het niet downloaden:S, [offtopic]Soms erger ik me beetje aan jou, sorry[/offtopic]
@Danox, een hele omslachtige manier is windows opnieuw installeren:(
ik denk ook dat dat nog de enige oplossing is, aangezien het installeren van FramNetwork niet werkt:(.
[offtopic]@Knarf, beter lezen?:)[/offtopic]
20 april 2008 12:02
-
danox!
Je hebt gelijk, maar toch wil ik nog alles proberen om dat te voorkomen..
20 april 2008 12:10