ik heb een probleem. Ik heb iets geinstalleert maar ik krijg het niet weg uit het menu. Weet er iemand hoe het anders moet.
27 april 2008 11:46
arjan_sa
je afbeelding is te klein om te zien
Lol, 3x sametime post. maar ik was eerst(6)
27 april 2008 11:48
lbjornl
Mss toch een gotere screenshot nemen ik kan echt niets ervan lezen.
vosruben
Kan de foto iets groter? Want ik zie helemaal niks, en dus ook het probleem niet.
nick
afbeelding heb ik vergroot
27 april 2008 11:49
arjan_sa
welke wil je precies weghebben?
Als het gaat om Compress enz, dan moet je 7-Zip verwijderen:
Config scherm/Software/7-Zip verwijderen
of ashampoo winoptimizer :P
of je antivirus... -> Encrypt/scan
en trouwens, je bent 16 dus ik mag van je verwachten dat je weet hoe je vergroot opschrijft? ^o)
27 april 2008 11:50
lbjornl
Ja en nu nog welk je eruit wil nemen?
Wow met zen drieen tesamen :s.
27 april 2008 11:50
vosruben
ga naar 'start'- klik dan op 'Uitvoeren' typ daar 'regedit' (zonder de '') ga dan naar 'HKEY_Classes_root' dan naar '*' dan open je de map 'Shellex' en dan open je de map 'ContextMenuHandlers'. En daar staan alle namen van de programma's van de contentmenubar. En als je dan een map verwijdert is dat ook weg uit je contentmenubar. Het kan wel zijn dat je dan ook je computer moet restarten.
27 april 2008 11:52
nick
Er staat daar Scan archive(s) for viruses ( dit is van het programma winace). Ik wil winace volledig weg ik heb gekeken naar software. Kheb hem daar verwijdert maar het staat nog altijd tussen het menu als ik rechts op een map . :s
27 april 2008 11:56
vosruben
Als je een beetje zoekt op TW dan kom je ook een Tweak tegen: [url]http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tweaks&id=261[/url]