[quote=110117]
wat heb je aan een polsbandje als je geen geaard stopcontact hebt? XD
ge verwarming is ook geaard:) daar kun je dat einde ook aan vast zette.:)
Mm ga eens kijken of ik die 6.4Gb hdd uit die oude pc kan halen.
Die hoorde eerst ook in die pc.
Ik heb paar maanden geleden een plinternieuwe 80Gb hdd erin laten zetten.
Als die de problemen veroorzaakt ga ik wel terug naar die winkel.
want voor ?50 voor een 80Gb hdd is vrij duur. Daarbij heb ik 'm toen helemaal schoon laten maken.
En moest er een (versleten)schoefje uitgeboord worden. dat werd dan weer ?50.
02 mei 2008 22:26
gerbenkwakkel
Zet aub niet de polsbandje rechtstreeks op de verwarming.. want stel er gaat iemand zich douchen, en diegene gaat op het doucheputje staan terwijl jij doodleuk je HDD in de PC zet, krijgt diegene een hartverlamming..(A)
03 mei 2008 00:33
louwrens
[quote=110332]
hoezo? je kast staat niet onder spanning hoor, mss als je een slechte voeding hebt(A)
03 mei 2008 00:52
caspar
Ik wou net zeggen. Overigens ken ik zoveel mensen die rommelen in hun PC (ik ook) zonder polsbandje. Gewoon je voeding schakelaar omhalen, kabel er uit en op je power knop drukken zodat alle stroom die er nog is er uit loopt.
03 mei 2008 01:15
nino15
[quote=110334]
Dat vergeet ik soms nog wel, dat stroom eruit lopen :P.
Ik heb ook die pc eens een keer opengehaald om zelf de nieuwe HDD erin te pleuren, al kwam ik er snel achter dat de hele voeding eruit moest voordat ik de laatste 2 schoefje kon losdraaien, daarbij was er 1 doorgedraait en dus versleten. Natuurlijk wel met een polsbandje, die had ik aan het lipsje vastgeklemd van de (geaarde)stekkerdoos.
Kwam ik er na paar weken later wel achter dat de Wandstopcontact(waar de stekkerdoos in zat) niet geaard was :P
03 mei 2008 01:22
knarf
Heb je die harde schijf eral in gekregen?
03 mei 2008 11:05
gerbenkwakkel
Ik maak altijd PC's met de stroom erop:P nee geintje:P
Haal gewoon alle stroom van de PC af, net wat louwrens zegt ff die knop nog indrukken zodat alle stroom eruit loopt, en je bent safe!;)
03 mei 2008 12:24
nino15
Ik heb eerst gekeken wat de BSOD zei. Daar blijkt dat het niet de harde schijf is, maar de drivers.
Maar dat komt de hele tijd als die bezig is met het kopieren van installatie bestanden,
hoe kan het dan aan m'n drivers liggen?