Hoi, sinds het installeren van SP 3 krijg ik steeds deze melding: Explorer.exe moet worden afgesloten, u was bezig met iets deze zijn mogelijk verloren gegaan ofzoiets. De bekende foutmelding en dan kun je kiezen rapport verzenden of niet verzenden. Wat je ook doet dan valt de taakbalk weg en dan komt die weer terug ( soms niet meer). Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar zonder oplossing.Iemand misschien een idee?
04 mei 2008 11:29
arjan_sa
wat heb je opnieuw geinstalleerd? IE?
tja, SP3 is dan ook nog niet officieel uitgebracht. Stelletje ongeduldige kinders :P.
Ben bang dat je SP3 eraf moet "pleuren" en wachten op de official release
04 mei 2008 11:37
danox!
Ja, IE heb ik opnieuw geinstalleerd, maar SP3 stond toch al op Microsoft, dat vind ik al een official release. :P
04 mei 2008 11:54
nickk
[quote=110597]Dat is voor tester, Microsoft brengt hem official release uit, als ze dat officieel verklaring geven, hij moest 29 april uitkomen voor de hoofdtalen maar dat is uitgesteld ..
04 mei 2008 12:06
danox!
Oke, maar hoe fix ik dit nouw?:P
05 mei 2008 08:47
knarf
Deinstalleer hem via configuratiescherm
05 mei 2008 08:54
danox!
Het gaat hier om explorer.exe, NIET om internet explorer.exe sorry, dit was mijn fout!
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verwerken?
Dit lijkt er sprekend op, maar toch is het iets anders: http://support.microsoft.com/kb/900004/nl
05 mei 2008 09:00
Account verwijderd
Volgens mij is je XP gewoon totally f*cked up door vanalles en nog wat wat je ermee gedaan hebt wat niet echt goed ervoor is.
Zie ook mijn reactie in het vorige topic, je hebt zoveel problemen, zoveel dingen die niet werken.. dat is nooit fatsoendelijk allemaal op te lossen..
Clean install is geeft het beste resultaat.. ;)
En nee, het ligt hier ook weer niet aan SP3.. want die is juist getest om fouten te voorkomen..
05 mei 2008 10:22
keitaro
Verduidelijk je probleem is tot op de laatste detail. Nog liever met screenshots. Want kan me niet vorostellen dat door SP3 explorer.exe crasht.
05 mei 2008 10:22
knarf
Ik zou ook een clean install doen, dan heb je weer een schone windows xp.:P