Er is maar een hele kleine kans dat dit dat oplost, lees je wel alle posts? ^o)
05 mei 2008 11:26
arjan_sa
back up alles eerst!
05 mei 2008 11:28
danox!
Na het installeren van SP3 kreeg ik dit probleem, het heeft er wel degelijk wat mee te maken lijkt mij! :S
05 mei 2008 11:30
7741globe
In Outlook ku nje gewoon back-up's maken van je bestanden en je account's......
05 mei 2008 11:33
Account verwijderd
Niet me SP3, maar de dingen die op je pc staan die niet samen gaan met SP3. En tsja als je de beste veiligheid wilt moet je toch naar SP3 gaan, anders krijg je alleen maar meer en meer problemen..
05 mei 2008 11:33
danox!
Nouja, het is dus niet gelukt, formatteren is denk ik de enigste oplossing.
05 mei 2008 11:55
davy16
ja
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]Dit is natuurlijk geen professioneel antwoord en bied ook geen meerwaarde m.b.t. de vraagstelling. Als je een antwoord wilt geven dan wel iets meer dan alleen ja (en dan ook geen ja ja). Let hier de volgende keer a.u.b. op[/color][/size]
05 mei 2008 12:00
keitaro
[quote=110835]
Welke outlook gebruikt je pa?
In iedere outlook kan je gewoon PST files maken.
File -> Import and Export -> export to a file. Selecteer je postvak in, postvak uit indien gewenst, je contact personen etc etc en format die hap.
Her instal, UPDATE VOLLEDIG, installeer dan Office, UPDATE OFFICE VOLLEDIG, nieuw account aanmaken van je pa met de gegevens van je ISP.
Import PST file. Alle mail er weer in en alle contact personen terug. Restart, test mail naar buiten, test mail naar binnen, dubbel check, werkt het? Done!
Installeer overige software die nodig is en defrag je schijfje dan en weer klaar. Mooie schone lijn om mee te beginnen ;)
05 mei 2008 12:18
danox!
Inmiddels weet ik weer hoe ik die taakbalk terug kan krijgen, dus ik hou het nog wel even vol.
Ik ga een upgrade kit kopen (nu nog niet) dus laat ik het hierbij.
05 mei 2008 12:29
marcovkesteren
ik heb ook zo'n probleem gehad. ik heb hem opnieuw geinstalleerd.(PC) en toen deed ie het weer, alleen explorer.exe is in windows de verkenner en daar heeft hij met bepaalde nieuwe software nogal veel problemen mee,en dus ook met niet goede en nog niet afgemaakte software.
dus ik zou het (Windows XP) opnieuw installeren en kijken hoe het dan gaat
als het dan nog niet weg is, weet ik het ook niet meer:P