Winrar fout?
mei 2008
-
cetowMensen wanneer ik bestanden wil uitpakken met Winrar geeft hij dit aan:S
Klik hier
Weten jullie iets hierover:( Ik zal nog m??r ff gaan Google'n want ik vond niks hierover.04 mei 2008 20:33 -
arjan_saIs dat met alle bestanden zo?
-Wis winrar
-opnieuw opstarten
-Run CCcleaner
-Opnieuw opstarten
-Installeer nieuwste winrar04 mei 2008 20:36 -
cetowIk had Winrar via torrent gedownload en geinstalleerd. Wanneer ik een winrar bestandje wou uitpakken gaf hij dat aan. Een uurtje geleden had ik mn pc geformatteerd maar daar ligt het niet aan toch:S04 mei 2008 20:41
-
arjan_sapc geformatteerd??? Formatteren = alles wissen :P.
Winrar moet je niet via torrents downloaden want het is gewoon legaal gratis verkrijgbaar:P.
Ik heb iig nooit gekregen van betaal anders kan je niet verder met progje ofz..
doe maar wat ik zeg ff, kan nooit kwaad...
en trouwens, bedoel je defragmenteren? Daar ligt het ook niet aan;)04 mei 2008 20:42 -
keitarowinrar via torrents gedownload?
Dat programma dien je te kopen... Grote kans dat dan je problemen ook opgelost zijn...04 mei 2008 20:42 -
cetow@Arjan_sa.. Ja ik had mn pc ''geformatteerd'' en alle bestanden op een cd gezet. Na een nieuwe xp installatie kopieeerde ik ze weer naar mn bureaublad. Wanneer ik het wou uitpakken gaf hij dat aan.
@Keitaro.. Je hebt gelijk ja. Had ik even niet aan gedacht
Ok ik zal hem wel verwijderen. Liever kopen dan alleen maar problemen meemaken he:D(Y)
Btw; ik doe niets meer met torrents!
EDIT: Yessssss.. Hij doet het weer:D Had m verwijderd zoals Arjan_sa dat zei. En via www.winrar.nl gedownload en geinstalleerd. LoL:). Nu doet hij het, en ik kan het uitpakken:P
Dank jullie wel!04 mei 2008 20:48 -
keitaroMooi dat het opgelost is.
Dan kan er een slotje op04 mei 2008 21:37