-
Account verwijderd
Hallo TW'ers!
Ik zit met een probleem betreffende het lock screen van windows, ofterwel het scherm wat wordt getoond als je je windows hebt vergrendeld. Normaal is dit altijd het welkomsscherm zoals hetzelfde is bij aanmelden, opstarten ect. Maar nu is het ineens de klassieke logon stijl geworden, het rare is dan ook dat dit alleen bij vergrendelen is en derest allemaal heel normaal het welkomsscherm heeft.
Ik weet niet hoelang ik dit al heb, en waardoor, maar ik weet wel dat ik het eerst niet had en dat het toen gewoon met het welkomsscherm werkte. Nou is mijn vraag of iemand een oplossing hiervoor weet? Ik heb de instellingen nagekeken en alles staat goed ingesteld op het welkomsscherm. Google vond voor mij geen antwoorden.
Alvast bedankt! (H)
05 mei 2008 21:05
-
stephan90
Je hebt de instellingen dus ook zo staan:
[img]http://i127.photobucket.com/albums/p133/glasjaw88/Gebruikersaccounts1.jpg[/img]
[img]http://i127.photobucket.com/albums/p133/glasjaw88/Gebruikersaccounts2.jpg[/img]
Want toen ik deze allebei uitzette krijg ik het oude inlogscherm van Windows,
misschien dat dit ook geldt voor het vergrendelde scherm van Windows.
Het is maar een wilde gok
05 mei 2008 21:18
-
Account verwijderd
Ja, behalve dat ik Snel naar andere gebruiker overschakelen uit heb. Dit heb ik altijd al zo gehad, en toen werkte het dus gewoon allemaal. En nu dus ook, behalve dat lock scherm.. *-)
05 mei 2008 21:21
-
stephan90
Je bereikt het meeste door gewoon uit te proberenJe kunt niets vernielen door
beetje uit te proberen, zet de optie eens aan en kijk of het iets veranderd ;)
Dit geldt natuurlijk voor alle opties bij "Gebruikersaccounts"
05 mei 2008 21:22
-
Account verwijderd
Ja uitproberen!
Het is opglostHet was de service Terminal Services, die had ik per ongeluk uitgezet. Zag het pas toen ik ging kijken of daar iets niets pluis was!
Bedankt voor je hulp!
05 mei 2008 21:35
-
stephan90
Graag gedaan ;)
Maar vergeet niet dat je zelf eigenlijk al het werk hebt gedaan ;)
Ik heb je alleen op weg geholpenAls iets verkeerd staat ingesteld
probeer dan eerst gewoon zelf beetje te 'kloten' met de instellingen ;)
Dan kom je er 9 van de 10x wel uit
05 mei 2008 22:17