-
7741globe
Hallo TW(V)ers,
Ik heb even een vraagje:
Ik heb Service Pack 3 geinstalleerd op de PC van mijn ouders.
Sinds vanmiddag hapert de WV, hij start steeds opnieuw op.
Ik weet niet of dit komt door SP3, weet een van jullie dit?
Bij mijn tante heb ik hem ook binnengehaalt, maar nog niet geinstalleed, omdat ie dus zo doet bij mijn ouders.
Mijn vraag is: komt dit door SP 3 of niet? Want steeds die melding is hoogstens iritant...........
08 mei 2008 22:13
-
keitaro
Ik draai SP3 op een van me werkstations op de zaak. Totaal geen problemen tot op heden met SP3...
Dus nee lijkt mij niet.
08 mei 2008 22:20
-
mattuz
neej dit ligt niet aan sp3.. ik en keit hebben dar geen last van ik denk anderen ook niet. en ik neem aan dat microsoft uitgebrijd getest heeft dus aan sp 3 zal het niet liggen ;)
wat je even kan proberen is op virussen scannen. ;)
08 mei 2008 23:50
-
7741globe
Oke, dan zal ik hem installeren.
Bedankt.
09 mei 2008 00:14
-
Account verwijderd
Offtopic: Is het misschiens een idee om een speciaal SP3 vragen topic aan te maken? Want anders blijven er ook maar van dit soort topics opduiken..
Verder nee, het ligt niet aan SP3 zoals hierboven al wordt gezegt. SP3 is genoeg getest door microsoft en betatesters, dus je kan er vanuit gaan dat het geen problemen met zich meeneemt. Wel is het zo dat het veel fouten kan gaan opleveren als je non-supported programma's zoals styleXP, bootskins en andere windows resource hackers gebruikt. Dan draai je je eigen SP3 de soep in, en daar kan microsoft dan niets aan doen..
09 mei 2008 09:56
-
blacksorcerer
Soemie, mocht jij (of iemand anders) zin en tijd hebben om een topic te maken over SP3 met een fatsoenlijke topicstart (bijv. ook links naar SP3, de UXThemePatcher of vorige relevante topics over SP3), dan vinden de mods/admins dat uiteraard prima.
Dat soort topics krijgen over het algemeen ook een hoge rating en worden gewaardeerd door de staf en actieve leden.
[color=gray]Alleen als het een 1-regel-topic of iets in die trant is zijn we er vanzelfsprekend niet zo blij mee en wordt het meestal vroegtijdig gesloten.[/color]
09 mei 2008 11:31