Ubuntu en Xp
mei 2008
-
sonyw810ihallo
te beginnen zal ik mijn vraag vertellen ik zoek een programma dat ik tussen windows xp en ubuntu kan draaien bijv. op contol s druk dat ik mijn ubuntu krijgt en dat ik op control k druk dat ik weer terug ga naar windows xp ik had al een keer zoiets gezien maar ik wist niet waar je dat kon downloaden en ik dacht ben toch lid van deze site kan het mischein wel effe aan die mensen daar vragen
alvast Bedankt
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]Let a.u.b. even op je schrijfwijze, lees de regels nog eens door.[/color][/size]
19 mei 2008 07:40 -
arjan_savmware?
Draai ubuntu op vmware, en xp op gewoon normaal?19 mei 2008 07:43 -
sonyw810iwat is wmware dan
19 mei 2008 07:44 -
arjan_savmware is een programma waarin je...
waarom zeg ik dit.
GA GOOGELEN NAAR VMWARE :P
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] de volgende keer een dergelijke opmerking graag iets aardiger verwoorden a.u.b, de TS heeft immers nog niet veel actief deelgenomen aan het forum. [/color][/size]19 mei 2008 07:48 -
erwin_wOm het even goed duidelijk te maken, installeer een programma zoals Vmware (zoals hierboven beschreven), VirtualPC of Sun VirtualBox.
Hierin kan je een tweede besturingsysteem installeren maar let er wel op dat je genoeg intern geheugen hebt en een beetje vlotte pc, anders werkt het voor geen meter.
Je kan wel wat geheugen e.d. verdelen maar dat snabbelt die van je interne geheugen af.
Hoe dit allemaal werkt moet je zelf even uitdokteren via de info op de websites van deze applicaties.
- Vmware (niet gratis)
- VirtualPC 2007
- Sun VirtualBox19 mei 2008 09:20 -
keitaroOok wel interresant:
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtualization
Wikipedia, all the information you need.
Dat had ook je vraag over VMware kunnen oplossen. VMware, wat is dat? Wikipedia.org, gooi de naam in de search, et voila.19 mei 2008 09:39 -
sonyw810ioke bedankt beetje dom van me zelf.
Sorry!21 mei 2008 07:33 -
erwin_wJe hoeft jezelf niet als dom neer te zetten, iedereen heeft wel eens zo iets van dat die het niet meer weet, is menselijk, echt waar.
Daarbij is dan een excuus als sorry overbodig.
Belangrijkste is dat je er wat van op steekt (en onthoud) en dat je er wat mee kan doen.21 mei 2008 08:10 -
keitaro[quote=112082]
Precies zoals Erwin_w het zegt.
We hebben je op weg geholpen waar je snel dat soort informatie kan terug vinden.
Aantal sites waar ITers echt niet zonder mee kunnen zijn bijvoorbeeld:
Google, standaard met iedere ITer :P
Wikipedia.org
Thelazyadmin.com
Thehotfixshare.net
expert-exchange.com (betaal account nodig)
Sites waar snel informatie voor aantal onderwerpen gevonden kan worden.
Vooral Wikipedia gebruik ik zelf vaak.21 mei 2008 08:56