PDA : bestanden verzenden
mei 2008
-
vixstaHallo,
Ik ben vandaag jarig en ik heb een PDA gekregen ,een Qtek 9100, maar als ik via mijn pc met blutooth muziek wil verzenden gaat dat niet, ik kan wel in verbinding komen en vanaf de pda wat sturen maar niet vanaf de pc en dat wil ik juist.
het besturings systeem is windows Mobile 5, heeft iemand hier ervaring mee??
Bedankt alvast
ps weet iemand nog een leuk tooltje voor een pda (limewire of zoiets)20 mei 2008 16:45 -
Account verwijderdDaar heb je volgens mij speciale programma's voor nodig? :O Ik weet niet precies welke, want zelf heb ik geen PDA..
Google vond iig dit, dus het moet dus ook met een wizzard van windows kunnen.. ;) Had je al gezocht via google, want ik had het zo gevonden..
http://support.microsoft.com/kb/883259
[code]Een bestand verzenden
Ga als volgt te werk om een bestand naar een ander apparaat te verzenden:
1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ %windir%\system32\fsquirt.exe en klik op OK.
2. Klik op de pagina Wilt u een bestand verzenden of ontvangen? in de wizard Bestandsoverdracht via Bluetooth op Een bestand verzenden en klik op Volgende.
3. Klik op de pagina Selecteer de locatie waarnaar u het bestand wilt verzenden op Bladeren, klik op de computer of het apparaat waarnaar u het bestand wilt verzenden en klik op Volgende.
Opmerking De optie Een sleutel gebruiken is niet beschikbaar wanneer de verbinding met het andere apparaat al gebruikmaakt van een sleutel.
4. Klik op de pagina Selecteer het bestand dat u wilt verzenden op Bladeren en selecteer het bestand dat u wilt verzenden.
Opmerking U kunt slechts ??n bestand tegelijk verzenden. Klik niet op Volgende voordat u het ontvangende apparaat hebt ingesteld op ontvangst van het bestand. Als het ontvangende apparaat niet gereed is om het bestand te ontvangen, mislukt de overdracht.
5. Wanneer de ontvangende computer of het ontvangende apparaat gereed is om het bestand te ontvangen, klikt u op Volgende.[/code]
Maar ik raad je aan om muziek gewoon via de usb kabel over te zetten, aangezien dat heel langzaam gaat en je alles een voor een moet doen via bluetooth :O ;)
Ik kan je wel met die programma's ervoor helpen, kijk hier maar eens:
http://www.free-pda-software.com/
En nog gefeliciteerd ;)20 mei 2008 17:10 -
vixstaBedankt en ook nog bedankt voor de informatie, ik ga alles nu proberen!
EDIT: als ik bij uitvoeren %windir%system32fsquirt.exe invoer krijg ik een melding dat dit bestand niet bestaad, ik heb windows XP professional service pack 3.20 mei 2008 17:33 -
Account verwijderd%windir%\system32\fsquirt.exe
M?t de \-jes h? ;)
Ik heb hier ook Windows XP SP3, en ik krijg het venster gewoon (zelfs al heb ik geen bluetooth adapter ;))
20 mei 2008 17:45 -
renssiesals het niet leuk probeer dan eens bluesoil dit heb ik gebruikt om mii's naar mijn wii controller te zenden.(wat normaal niet gaat)
p.s. nog gefeliciteerd20 mei 2008 19:18 -
druipsnuit20 mei 2008 19:38
-
vixstaDie wizard van Microsoft vind hem niet:(
@druipsnuit: ik ben nu 1420 mei 2008 20:21 -
blingkinger hoort een bepaalde programma bij je pda.. *-), iets met sync ofsow :P iets daar in de buurt.. heb namelijk geen pda zelf, maar een vriend van me heeft een PocketPC (pda dus)
het is gwn een programma van M$, en het heeft sync in zijn naam XD20 mei 2008 20:24 -
arjan_sadan moet je waarschijnlijk de drivers downloaden?*-)
heb je 'm nou aangesloten met usb? Nee toch? Met bluetooth nu toch?20 mei 2008 20:26 -
druipsnuithet progje om je pda met de pc te syncen is activesync
kan je van download.com halen20 mei 2008 22:08 -
blingkingJuist die bedoelde ik Druipsnuit ;)
weet alleen niet zeker of je ook dingen mee kan verzenden :P20 mei 2008 22:12 -
renssiesmijn vriendje heeft ook een qtek met windows mobile 5 en hij had hetzelfde probleem ik zal binnsnkort vragen hoe hij het heeft opgelost maar ik dacht dat hij iets op zijn pda had geinstalleerd20 mei 2008 22:18
-
erwin_wEen PDA kan je het beste met ActiveSync gaan koppelen met je pc.
Je kan hiermee zowel bestanden downloaden als uploaden en een bijkoment voordeel is dat Windows de PDA dan gewoon ziet als extern apparaat en je kan dan gewoon door de PDA heenwandelen.
Op deze manier kan je makkelijk bestanden kopieeren.
Voor Vista heet dit Mobile Device Centre.20 mei 2008 22:40