Hallo mijn naam is Blaster_tw.
Ik ben 14 jaar en mijn hobby is alles met computers en electronica.
En ik dacht ik maar ook maar is een account aan!
mvg Blaster_tw.
21 mei 2008 23:07
blingking
Welkom op TW.nl lees ff de regels door, en vul je Hardware profiel in ;)
veel plezier verder op de site ;)
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=gray] Laat dit aan de moderators over a.u.b.![/color][/size]
21 mei 2008 23:26
blaster_tw
Ik heb mijn hardware profiel al lang ingevuld maar bedankt.
21 mei 2008 23:30
styloco
Welcome, have a nice stay and enjoy yourself !
21 mei 2008 23:35
erwin_w
Welkom op tweakwindows!
Neem ook eens op je gemak de regels door, tevens is het ook handig om de Help eens door te bladeren.
(als je dat nog niet gedaan hebt;))
Nog vragen? stuur gerust een pm naar een van de admin's of moderators (waaronder ik)
21 mei 2008 23:47
stinger
Leuk zeg als iemand zich aanmeld en wordt gelijk overspoeld met lees de regels door en vul dit/dat in. Kennelijk heeft hij dat al gedaan.
Zullen we dit soort adviezen maar overlaten aan aan enterprise mod.........(hoe goed bedoeld ook).
22 mei 2008 00:39
masterwillems
[quote=112167]
[offtopic]ik heb anders genoeg e-mailtjes van andere forums gehad dat ik de regels moest lezen voordat mijn account geactiveert was. is niet meer dan normaal als je een community netjes wilt houden[/offtopic]
anyways, welkom op TW
22 mei 2008 07:07
windowman
Ik weet wat je bedoelt Stinger, het feit dat men nog steeds met de 'term' regels doorlezen komt is naar mijn mening een verzameling van onderwerpen/situaties op de site waar de mensen hun vragen stellen; Dom of geen domme vraag en waar in sommige gevallen het antwoord al eens is gegeven/behandeld.
Ik snap het verhaal van beide kanten wel; Vanuit de Mod's & Admin's de behoefte om de regels door te nemen zodat dergelijke situaties voorkomen kunnen worden. Vanuit de leden de behoefte aan info & vragen; dom of geen domme vraag. Mijn mening is dat alle vragen omtrent het doel van de site van TW kunnen/mogen worden gesteld hoe dom het voor sommige mensen ook lijkt. We zijn geen 'einstein' op computergebied maar we willen wel kunnen leren van andere leden met hun kennis en ervaringen.
Oja, Welkom bij de 'Tweakers' Blaster_tw!
22 mei 2008 07:12
arjan_sa
[offtopic] Kreeg je die ook van de leden zelf of van de admin/mods?[/offtopic]
wilkommen
22 mei 2008 07:12
Account verwijderd
Welkom op TW
Lees de regelsen vul je hardwareprofiel in als het even kan! ;)
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=gray] Laat dit aan de moderators over a.u.b.![/color][/size]
22 mei 2008 07:24
arjan_sa
omg -.-'
Soemie, jij kan ook niet echt lezen he?^o)
Hij heeft 'm al ingevuld, jij bent geen admin/mod. En wat jij zegt is al een paar keer voor jou gezegd^o)
22 mei 2008 07:30
Account verwijderd
[quote=112172]
lmao
Dus? "Welkom" is hier ook al tig keren gezegt dus dan kan dat andere er ook wel bij ^o)
En.. ooooh.. sorry dat ik niet alle "welkom" dinges lees hoor ;)
Ochtendhumeurtje?:D
22 mei 2008 07:54
arjan_sa
[offtopic]Slimpie, ik heb het over
[quote]Lees de regels en vul je hardwareprofiel in als het even kan! ;)[/quote]...
Dat is al tig keren gezegd, en hij heeft z'n hardware profiel al lang ingevuld.
Je hoeft niks te lezen om dat gewoon te merken, dat kon ik zelfs ruiken(6)
nee hoor, geen ochtendhumeur:D[/offtopic]
22 mei 2008 07:56
Account verwijderd
[quote=112175]
Jij hoeft toch niet voor mij te bepalen wat ik in mijn welkomsbericht zet? En hoe meer mensen het zeggen hoe duidelijk het voor hem wordt hoe belangrijk dat is
En nee zoiets ruik ik niet, en wil ik ook niet ruiken. Ik ga gewoon hier niet alles doorlezen omdat ik gewoon "ruik" dat het allemaal welkomsberichtjes zijn ^o)
Maarja we gaan veel te ver weg dromen met deze posts, excuses dat ik bovenstaande offtopic posts heb beantwoord..
22 mei 2008 07:59
keitaro
Afijn....
Welkom Blater_tw. Leuk dat je je even voorsteld. Vele doen dat niet hier.
Maar het topic gaat te ver offtopic, vele hebben al hoi gezegt dus hier zet ik een slotje op.