-
wimpy18
Beste Tweakers,
ik zit al een tijdje met een vraag: Ik had een tijd geleden Windows Xp geinstalleerd bij mij zelf, en alles werkte goed (nog steeds wel) Maar mij is nu opgevallen dat als ik een schijf of partitie open komt ie in een apart venster, dat is nooit zo geweest en ik heb het ook niet bewust veranderd.
Als ik op de rechtermuis klik dat staat er bovenaan Auto , maar dat moet zijn openen.
Hoe kan ik die instelling weer normaal krijgen?
PS: een paar vrienden van mij hebben dit ook maar die weten het ook niet.
M.v.g
Wim
23 mei 2008 13:09
-
easyboarder
Open een willekeurige map en klik op:
Extra - Map opties
In het tabblad algemeen klik je op: "Elke map in hetzelfde venster openen".
succes
23 mei 2008 13:46
-
wimpy18
jah:D dat is het hem nu juist, daar had ik ook al gekeken en het staat wel aangevinkt maar hij doet het nog steeds zowel interne als externe schijven.
Maar toch bedankt voor je reactie
23 mei 2008 13:49
-
luckyzone
als je dat auto ziet staan dan staat er mischien een vinkje voor klik op auto en dan gaat waarschijnlijk het vinkje weg
25 mei 2008 10:06
-
stephan90
Zou je misschien een screenshot kunnen posten met wat je bedoelt?
Misschien wordt het voor ons dat makkelijker om je te helpen
27 mei 2008 09:55
-
duncank
Hij bedoeld dat wanneer hij in deze computer op een harde schijf klikt, deze niet in hetzelfde venster opent, maar in een nieuw venster.
Is dit alleen met vaste schijven? Of juist met de verwisselbare schijven?
Want met de verwisselbare schijven zou je een autorun.inf bestand kunnen aanmaken. Dat loste de problemen daarmee bij mij in ieder geval op.
27 mei 2008 12:25
-
blacksorcerer
[color=blue]Topictitel hernoemt van "Openen van de Hardeschijf" naar "Openen van de schijfstations".[/color]
27 mei 2008 17:37
-
wimpy18
ik heb het telkens met vaste schijfen en als ik er een usb stick in doe dan niet maar als hij uit staat en er zit een usb stick in en dan opstart dan heeft hij dat ook met de usb stick:(
28 mei 2008 18:00