-
dummiedoosje
Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig met een berichttoon in te stellen op mijn nokia n91
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet kan,
en op Google is er bijna niks over te vinden..
Wie kan mij helpen?
Bvd Dummiedoosje
25 mei 2008 13:51
-
shaqiel
das wel erg nep als het niet kan (voorla voor zon mobiel)
maar kan je niet ergens bij instellingen en dan geluiden ofso en dan berichtonen dat instellen of is dat voor SE
25 mei 2008 14:02
-
dummiedoosje
Klopt helemaal,
Ik snap het ook niet, want het is tenslotte een uitvoering speciaal voor muziek ed!
en via de instellingen kan ik wel gewoon beltonen en andere geluiden instellen, maar als ik dan op Berichttonen klik krijg ik alleen de standaard nokia tunes..
25 mei 2008 14:24
-
luckyzone
ga terug naar de wikel waar je hem gekocht hebt het is wel heel erg raar maar je kunt toch ook gewoon de standaard ringtoon gebruiken
25 mei 2008 15:28
-
arjan_sa
Bij beltonen/en dan berichttoon/ en daar kan ik kiezen uit:
Standaard, 1x piep, piepen, speciaal en beltoon, als je beltoon selecteert kan je via de "explorer" een tune kiezen die jij wilt
25 mei 2008 16:37
-
dummiedoosje
[quote=112510]
Nee, dat doe ik zeker niet want het zal ongetijfeld niet aan mijn telefoon liggen!
er is vast een trucje voor, of het kan helemaal niet.. maar dat lijkt me nogsteeds sterk.
26 mei 2008 16:50
-
arjan_sa
Uuh, dummiedoosje???? Heb je gelezen wat ik zelfszei ^o)???
26 mei 2008 16:52
-
shaqiel
probeer is een firmware update miss werkt dat
26 mei 2008 16:53
-
dummiedoosje
ja! wat voor telefoon heb jij?
De enige weg de ik kon vinden om een bel of bericht toon te veranderen is via menu>Extra>Profielen en dan een profiel selecteren en dan aanpassen.. dan staan er bij de berichttonen alleen de standaard tunes, en eerlijk gezegd ben ik een beetje flauw van die standaard tududududuuuu's...
26 mei 2008 16:55
-
arjan_sa
ik heb een 6230i.
Je kan toch ook via:
instellingen/geluid of tonen??
De enige tel waar dat niet bij staat die ik tot nu toe heb gezien is de LG shine..
26 mei 2008 16:56
-
dummiedoosje
okee.. nou ik ben bang dat dit dan de 2? is!
Via instellingen kan ik niks aan de tonen veranderen,
26 mei 2008 16:59
-
marcovkesteren
ik heb een samsung e250 v maar ik kan die thema's en berichttonen niet veranderen, misschien een oplossing, ik weet niet of er een telefoon unlocker bij je in de buurt zit, maar vraag het hem/haar, misschien kan hij/zij iets unlocken of weet hij/zij hoe je wel een ander berichttoontje kan doen.
26 mei 2008 17:02
-
dummiedoosje
Nou, volgens mij valt er niet veel te unlocken..
maar ik werdt net getipt door iemand uit de buurt!
die zei dat als je telefoon vraagt of je het bestandje op je HD of op je Telefoon geheugen wilt opslaan..
en als je hem dan in je telefoon geheugen opslaat dat hij er dan tussen komt te staan!
ga het nu proberen, even uitvogelen hoe ik een MP3'tje in mn tel. geheugen krijg..
26 mei 2008 17:06
-
shaqiel
[quote=112586] Zou je niet eens een eigen topic maken!!
En toch zou ik is proberen een firmware update te doen.
*** T-mobile had is een paar belangerijke functies weggehaald in z'n firmware maar die heb ik nu wel terug:P
26 mei 2008 17:06
-
dummiedoosje
[quote=112590]
Heb ik gister al gedaan, en ik heb geen T-mobile als profider..
hij gaat in iedergeval wel een stuk sneller na die update:D
26 mei 2008 17:08
-
marcovkesteren
[quote=112590]
ik ben bezig met iemand anders te helpen hoor, ik wou alleen zeggen dat die van mij het ook niet doet, maar dat boeit mij niet want heb hem toch altijd in stille stand staan, maar heb je al zo'n firmware upgrade gedaan dummiedoosje????
26 mei 2008 17:10
-
dummiedoosje
[quote=112595]
zeg ik net:$
26 mei 2008 17:12
-
marcovkesteren
oh sorry had niet goed gelezen :$:$:$:$:$
maar of ik heb het weer niet goed gelezen, maar kun je al eigen tonen als smstoontje gebruiken??
26 mei 2008 17:15
-
dummiedoosje
Ja, myn broer heeft de Sony Ericcson W580i, en daar kan hij hele MP3's mee gebruiken als smstune..
Op de N91 kun je ook z? veel dingen instellen en veranderen, maar dit niet??
Ik ben trouwens nog even bezig met zo'n Mp3 in myn Tel. Geheugen zetten.. imand HIER een idee voor?:$:$
26 mei 2008 17:18
-
marcovkesteren
gewoon via de software die bij de telefoon zat, of bluetooth, of datakabel, of geheugenkaart,
als dat allemaal niet lukt weet ik het niet meer:P
26 mei 2008 17:21
-
shaqiel
Internet ookal kost dat geld!
26 mei 2008 17:27
-
dummiedoosje
Nee hoor!:) zit WLAN op, kan zo inloggen op onze router..
Moet je dan nog wel een gratis ringtone vinden:P
edit: GELUKT:D ik heb via Nokia pc suite het Mp3tje in mijn tel. geheugen gestopt onder sounds..
en toen stond hij tussen mn lijstje bij bericht tonen,
allemaal bedankt voor de hulp en tips;)
26 mei 2008 17:29
-
shaqiel
dus het is gelukt dan kan het topic gesloten worden denk ik
[size=8][color=red] Mod: [/color][color=black]Of een topic gesloten mag gaan worden, wordt bepaald door of een Admin of een Mod, indien de TS-er zelf aangeeft dat deze gesloten kan worden dan nog wordt dit als laatste door de staff-members bepaald. Dus niet door andere leden[/color][/size]
26 mei 2008 18:28
-
kyentei
[offtopic][quote=112616]
Alw??r een post zonder interpunctie en/of enige waarde met betrekking tot dit topic![/offtopic]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=red] Je post heeft geen enkele meerwaarde![/color][/size]
[color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
26 mei 2008 18:46
-
dummiedoosje
Probleem van de wereld,
Nu dit topic nog!
verweider maar hoor;)
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=red] Je post heeft geen enkele meerwaarde![/color][/size]
[color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
26 mei 2008 20:38