Ik ben al een tijdje bezig met een berichttoon in te stellen op mijn nokia n91
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet kan,
en op Google is er bijna niks over te vinden..
Wie kan mij helpen?
Bvd Dummiedoosje
25 mei 2008 13:51
shaqiel
das wel erg nep als het niet kan (voorla voor zon mobiel)
maar kan je niet ergens bij instellingen en dan geluiden ofso en dan berichtonen dat instellen of is dat voor SE
25 mei 2008 14:02
dummiedoosje
Klopt helemaal,
Ik snap het ook niet, want het is tenslotte een uitvoering speciaal voor muziek ed!
en via de instellingen kan ik wel gewoon beltonen en andere geluiden instellen, maar als ik dan op Berichttonen klik krijg ik alleen de standaard nokia tunes..
25 mei 2008 14:24
luckyzone
ga terug naar de wikel waar je hem gekocht hebt het is wel heel erg raar maar je kunt toch ook gewoon de standaard ringtoon gebruiken
25 mei 2008 15:28
arjan_sa
Bij beltonen/en dan berichttoon/ en daar kan ik kiezen uit:
Standaard, 1x piep, piepen, speciaal en beltoon, als je beltoon selecteert kan je via de "explorer" een tune kiezen die jij wilt
25 mei 2008 16:37
dummiedoosje
[quote=112510]
Nee, dat doe ik zeker niet want het zal ongetijfeld niet aan mijn telefoon liggen!
er is vast een trucje voor, of het kan helemaal niet.. maar dat lijkt me nogsteeds sterk.
26 mei 2008 16:50
arjan_sa
Uuh, dummiedoosje???? Heb je gelezen wat ik zelfszei ^o)???
26 mei 2008 16:52
shaqiel
probeer is een firmware update miss werkt dat
26 mei 2008 16:53
dummiedoosje
ja! wat voor telefoon heb jij?
De enige weg de ik kon vinden om een bel of bericht toon te veranderen is via menu>Extra>Profielen en dan een profiel selecteren en dan aanpassen.. dan staan er bij de berichttonen alleen de standaard tunes, en eerlijk gezegd ben ik een beetje flauw van die standaard tududududuuuu's...
26 mei 2008 16:55
arjan_sa
ik heb een 6230i.
Je kan toch ook via:
instellingen/geluid of tonen??
De enige tel waar dat niet bij staat die ik tot nu toe heb gezien is de LG shine..