[size=8][color=red]Mod: [/color][color=black]Nederlands? gesien ken ik niet :|[/color][/size]
26 mei 2008 14:25
patje
[quote=112572]dus jij vind het makkelijker om te betalen dan dat ik met mijn skills om handmatig te doen :S je gaat naar c windows system32 en daar druk je l en je bent er al zowat en anyway het werkt toch niet ,
ik ga ff proberen om bricopacks overnieuw te doen en daarna weer te deinstallen
26 mei 2008 17:35
shaqiel
als je triljardair bent is de manier van marcovkesteren het makkelijkst (of gwn een nieuwe pc:P)
26 mei 2008 18:25
marcovkesteren
[quote=112615]
ik zei je hoeft niet die stardock te kopen
je kan ook andere programma's googlen, je weet maar nooit wat je tegen komt!:O
je hebt toch ook die vista transformation pack, die kun je toch ook nemen, dan heb je wel de goeie logon skin, dus gewoon ff andere programma installeeren. en dan ben je der ook.
probeer dat dan is. kijken hoe je dat vindt
26 mei 2008 19:13
kyentei
[s][offtopic]Jouw replies hebben nooit enig nut op een topic h?? Ik heb je al zovaak gewaarschuwd nu, en geloof me.. je hebt liever een waarschuwing van mij dan van de moderators!. Je hoeft echt geen triljardair te zijn om een programma van 10-15 euro te kunnen kopen, echt niet.. stop eens met je stomme replies. Een bank overvallen voor een programma of een nieuwe computer kopen (wat overigens recht tegenelkaar ingaat.. je kan stardock niet kopen, dus koop je maar een nieuwe pc!?) is een reply dat iedere member wel kan geven en draagt voor geen moer bij aan het oplossen van dit topic.
Dankuwel[/offtopic]
[/s]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=red] Laat dit aan de moderators over a.u.b.![/color][/size]
26 mei 2008 21:48
keitaro
[size=8][color=black]Modbreak:[/color]
[color=blue]Posts verwijderd. Aantekeningen zijn gemaakt. Graag terug ontopic. Verder niks aan de hand. Gelieve terug ontopic te gaan.[/color][/size]
26 mei 2008 22:18
patje
weet iemand nog wat (geen pack dingen)
27 mei 2008 16:23
marcovkesteren
waarom moet je zonodig een pack hebben, het kost misschien geld, maar je koopt toch gewoon windows vista basic,premium,business of ultimate, ik zou premium doen maar okee, dan heb je alles origineel en legaal, en de echte functies zitten erbij, ik snap dat je dit doet omdat het dan lijkt op vista zodat je het niet hoeft te kopen, maar als je hem koopt ben je veel sneller klaar en heb je niet zo snel problemen meer. en geen enkel pack met vista lijkt op het originele echte vista dus, het is jouw keuze.
mvg marco
27 mei 2008 16:41
patje
Ik heb vista al Met echte key, maar heb weer geen goeie prestaties :S (512mb )