Dus als ik een andere Videokaart koop met een beter Pixel Shader zou het beter moeten gaan?
27 mei 2008 23:50
leviathan
Het ligt niet aan de pixel shader (dat is een technologie om mooiere shaders te kunnen renderen). Het ligt gewoon in het algemeen aan de kracht van je grafische kaart.
28 mei 2008 00:18
masterwillems
[quote=112794]
nee zoals hierboven al vermeld was is pixelshader alleen maar een technologie om er voor te zorgen dat de videokaart realtime reflecties, schaduw, belichting kan berekenen zonder gelijk teveel moeite ermee te hebben (een soort smeer middel zeg maar) de pure kracht die een videokaart heeft is van belang als je op hoge resolutie's wilt spelen ne met veel grafiesche pracht.
28 mei 2008 09:44
diiabl0
Dus ik kan het wel oplossen met een beetere video kaart? zoals deze? [url]http://www.mycom.nl/Products/View/Sapphire_ATI_X1650Pro%2c_512MB/135984.aspx#Specs[/url]
28 mei 2008 11:47
leviathan
Die kaart is wel beter dan die je nu hebt, maar het is nog steeds niet echt in de richting om Crysis lekker goed mee te kunnen spelen.
Maar laten we beginnen bij de meest standaard videokaart-vraag, je hebt waarschijnlijk AGP he?
28 mei 2008 13:37
diiabl0
Ja AGP 8x.. Maar het gaat mij niet echt alleen om CRYSIS te kunnen spelen.. Het gaat om meerdere games... ( m.o.a CoD4 enz. )
28 mei 2008 22:41
stephan90
Dan raadt ik je persoonlijk aan nieuwe pc te kopen, want als je een goeie videokart wilt hebben kom je uiteindelijk toch uit bij een PCI-E 16x. Dan heb je ook nieuw moederbord nodig met een PCI-E slot en ga zo maar door.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er nog redelijk goeie AGP kaarten te krijgen, dus de hoop is nog niet compleet weg
28 mei 2008 22:45
diiabl0
Ja maar ik heb het geld niet voor een nieuwe pc.. Dus dan word het toch een andere videokaart..:) Ik weet genoeg hier kan een slotje op
Bedankt TW'ers
29 mei 2008 15:33
vixsta
als je de 8800gt neemt, dat is een snelle kaart waar je lekker op kan gamen!
29 mei 2008 21:18
arjan_sa
alleen jammer voor hem datie niet voor agp is -.-' Vixsta, lees aub