-
kyentei
Hallo Tw'ers,
Ik heb al verschillende pogingen gedaan om mijn webcam drivers te installeren. Maar niks werkt.
Type webcam: Logitech Communicate STX
Wat heb ik geprobeerd:
-Drivers herinstalleren
-Pc geformatteerd (dat moest toch gebeuren, werkt nog steeds niet)
-Alternatieve drivers gegoogled (niks gevonden..)
Bij apparaatbeheer staat ook "Usb device" met een geel vraagteken ervoor. Ik heb een klein idee dat mijn drivers niet geinstalleerd willen worden omdat ik een gestripte versie van windows xp professional heb.
Wat echter wel apart is, in mijn webcam zit een microfoon, die het wel gewoon doet (gewoon via dezelfde usb aansluiting, geen extra roze stekkertje!)
Kortom, ik snap d'r echt geen fluit van. Want op windows vista en de windows xp die ik ervoor had deed mijn webcam het wel gewoon.
Als er iemand een oplossinkje weet hoor ik het graag.
Bvd.
29 mei 2008 15:52
-
unknown
Je hebt niet toevallig de ondersteuning voor 'camera's & scanners' eruitgestript?
29 mei 2008 16:53
-
shaqiel
Haha dat zou nep zijn maar probeer eens re kijken of er geen nieuwere drivers zijn??
29 mei 2008 17:14
-
keitaro
Grote kans dat er per ongeluk onderdelen uitgestript zijn die nodig zijn voor die webcam.
Wat je ook kan doen is een nieuwe cd te maken, die niet strippen, drivers (nieuwere mits die er zijn) aan toevoegen. Dan testen. Kijken of die het wel pakt.
Dingen strippen uit Windows doe ik niet meer op de games na. Ieder klein stom ding wat er uitgesloopt wordt krijg ik wel gezeur mee.
Logitech kennende zou de software wel moeten werken, aangezien de MIC het ook doet er in...
29 mei 2008 17:22
-
kyentei
Well, als de "Camera's en Scanners" functie gestript zou zijn, dan zijn mijn Hp F2180 ook niet moeten werken, wat ie wel doet (printer & scanner in 1). De Microfoon doet het ook.
Ik heb deze windows versie niet zelf gestript. Maar dit was de beste versie die ik kon vonden.
Dan maar geen webcam denk ik, of heeft iemand toevallig een goede website voor alternatieve drivers? Want op google kan ik niets vinden...
Note: De drivers zijn de latest drivers van logitech.
29 mei 2008 18:39